לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

סוף שבוע


אז אני עייפה, למרות שישנתי בערך 15 שעות במצטבר והשינה של הלילה הייתה נפלאה. הייתי ממש עייפה והיו לי בחילות נוראיות אחרי כמות הפופקורן העצומה שאכלתי, אז פשוט נרדמתי עם המזגן בסלון. 

 

תכננתי לעשות כל היום פאזל, במקום זאת(!) ניגנתי שוב דף שלא ניגנתי כבר הרבה זמן ואני גאה בעצמי בכל פעם שאני מנסה להתקדם קצת. 

נקבע לי שיעור לשבוע הבא, ואני כבר רואה את העומס שיווצר לי אבל בלי פאניקה, הכול יהיה בסדר. אני אלמד לארגן את הזמן שלי, ואני אנסה לישון שנת צהריים כמה פעמים בשבוע, לפחות שעה קצרה או שעתיים, ואז אפשר להתפנות לשיעורים ולנגינה. 

 

את הסופשים אני אנסה לנצל כמה שאפשר, אני אנסה לסיים את השיעורים ליומיים הבאים, ואז נלך להתנחל אצל אחת החברות. כשמזג האוויר יהיה קצת יותר נוח אפשר יהיה גם לצאת לטייל בחוץ. 

 

אני נורא עייפה אבל מחכה לי מתמטיקה ו... איכס. טוב שאני יושבת עם חברה חכמה שטסה בחומר ויכולה לעזור לי. 

אין לי מושג אם אני באמת הולכת לקרוא את הספר הזה באנגלית, כנראה שלא. זה יהיה מצחיק. 

 

דזמונד,

שסגרו לה את המזגן, אבל יהיה טוב. 

נכתב על ידי Dezmond , 29/8/2014 23:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,826

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)