לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016

אני מצטערת מראש


אני שוכבת במיטה לבושה בפיג'מה חורפית מתחת לפוך החמים שמהווה לי את אחת הנחמות הגדולות ביותר, כשהחלון פתוח ומאוורר התקרה פועל מעליי, ועכשיו בכלל מאי.

אני פותחת את הסיפור שהפסקתי בניסיון לקרוא ולהיבלע לרגע קצר בבועה הזו ורק לדמיין את הרחובות ואת דוכן העיתונים, הדמויות השונות שהולכות ומדברות אחת עם השנייה. נשיקה פה, דמעה שם. והמחנק בגרון ממלא אותי כשהרגשות מוצפים כי הסיפור נורא מרגש וכתוב בצורה מעולה שאני שואפת להגיע אליה מתישהו בעתיד. ואולי כבר הגעתי, מי יודע? הרי את הקטעים שלי אף אדם לא קורא וכנראה שזה יהיה המצב בעתיד הקרוב. אה כן, בכלל רציתי להתנצל.

אז אני מנסה להפסיק לחשוב על הלחץ שאופף אותי מכל עבר ונזכרת ברגע קטן מאמש שגורם לי להרגיש רע עם עצמי. אני רוצה להצטער מראש בפני כל החברים והאנשים הקרובים אליי שצריכים לסבול בתקופה הקרובה את הצד הפחות יפה שלי. בין אם לראות אותי פורצת בבכי לא מובן ללשמוע הערות חסרות סבלנות ולקבל יחס עצבני רק כי אני פשוט לא מסוגלת להירגע. 

אני אוהבת ומתעבת את הרגעים הקטנים שאני שוכחת מכל מה שעובר עליי ומתמקדת בשטויות חסרות משמעות; בין אם במשהו שאצרתי או בסצנה שקראתי או באיזה מאכל שאני רוצה להכין. 

אז כן, אני מצטערת מראש על התקופה הקרבה כי אני יודעת שיהיה נורא קשה לסבול אותי, ובכל זאת אני מודה בלב שלם ובתחושת חמימות קלה בתחתית הבטן שלי לכל האנשים שמנגבים לי את הדמעות ומחבקים אותי בחום שלרוב אני לא מחזירה.

 

נכתב על ידי Dezmond , 28/5/2016 22:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,824

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)