לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

הנה החיוך שלי(:


גיליתי שזה הפוסט השני שאני כותבת על סופ"ש. 

פעם לא סבלתי סופש"ים. הייתי רוצה שיעברו כמה שיותר מהר ויגיע כבר יום ראשון. משהו בהם עצבן אותי. 

עכשיו, לעומת זאת - אני רק מייחלת להם כל יום שיבואו כבר. אני כל כך אוהבת את היומיים האלה שאני יכולה לישון כמה שאני רוצה, לקרוא (שיעורים גם בין השאר, אבל זה פרט שולי) ופשוט לעשות כל מה שאני לא יכולה באמצע שבוע.

אבא הזמין איזשהי בובה מדברת בצורת אוגר שאומרת כל דבר בקול צווחני וזה פשוט קורע! הייתי גם מעלה לפה סרטון אבל הוא יצא רועד (כי צחקתימוציא לשון) והקול שלי נשמע מוזר בפלאפון.

מרוב כל המרמור שהיה כל השבוע לא הספקתי לספר על משהו שקרה בשיעור נגינה שלי. אני מנגנת בהרכב עם עוד שני כנרים ופסנתרנית. עכשיו, בפעם השנייה שניגנו יצירה כלשהי ניגנתי בצורה טובה. קלטתי מזווית העין שלי שפתאום הכנרית הראשונה שיושבת משמאל שלי מחייכת וגם את המורה. לא הבנתי מה קורה והנחתי לזה. בסוף הנגינה, המורה שלי אמר שהיה כיף לשמוע אותי מנגנת ושזה היה מעולה. עלה לי חיוך על הפנים ולא ירד כמה דקות, הייתי מאושרת. לקבל מחמאות מהמורה שלי זה קשה, וצריך לעבוד טוב טוב בשביל לקבל אותן. וברגע שאני מקבלת אותן אני הכי מאושרת בעולם. 

 

דזמונד,

פתאום אני אוהבת את כולם. חיבוק של הסוררת

 

עריכה -

מרץ, בבקשה תהיה טוב! 

נכתב על ידי Dezmond , 28/2/2014 18:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השמש זורחת לכיווני


אני לא יודעת איך להסביר את זה. קצת יותר טוב לי. קראתי אתמול פרק ממפוצלים והלכתי לישון בתשע כי הייתי כל כך עייפה. עכשיו סופ״ש ואולי מחר אני אפילו אפגש עם החברה או משהו ויהיה כיף כמו תמיד. 

וכרגע אני מתחת לשמיכה וחמים ונעים לי ואני יכולה לומר שאני רוצה לחייך אבל אני לא יכולה לחייך סתם.

היי שמש, באמת עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. תודה. 

 

דזמונד,

לצלילי שיר הביטלס המפורסם here comes the sun... (: 

נכתב על ידי Dezmond , 28/2/2014 07:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,826

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)