לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפופותומונסתרוססקוויפדאליאופוביה


"המילה מעניקה למחשבה את קיומה העילאי והאציל ביותר."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צוואה


חשבתי

שכבר לא אדמם ככה

על שולחן הניתוחים

מתחת לחלון החדר שלי

סמוך לשולחן הכתיבה.

 

חשבתי

שכבר סיימתי עם עניין הגסיסה

שאני החלטתי לחיות

לפחות כדי לא להרוג אף אחד.

 

אני נשברת

ואולי זה בכל זאת לא אומר

שאני לא חזקה.

 

אני חושבת

שנגמרו לי האנלוגיות לעצמי

הגעתי לשיא הדיוק

כך שלא ניתן עוד

להשוות את עצמי

הגיע קץ עידן הדימויים.

 

אין יותר כמו

כמו, זה העכשיו

שום מטאפורה

לא תגרום לכם

באמת להבין.

 

תשרפו אותי

לאחר טיפת דמי האחרונה

כי חבל

הקברים היום יקרים

ואין לי מספיק כסף בצוואה

כדי שאחזיר לכם את החוב

בתורכם.

נכתב על ידי אנדורפינים , 31/12/2014 23:26   בקטגוריות אלגורית, ברוח פילוסופית, תכלס, שירה בקושי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מול העיניים שלכם.


אני אוהבת להעלם

מול דפנות הקיום שלי

לגסוס מול ההשתקפות שלי

באישון העיניים שלכם.

 

נפרדת כל יום מאיבר אחר

או מרגש שכבר לא יורגש

נפרדת ממה ששכחתי

וכבר לא אזכר

וממה שכבר לא אשכח.

 

אני אוהבת לרוץ

להיפרד מעצמי בכל צעד

להעיף את עצמי מעצמי

להגיע לסף היכולת.

 

אני גוססת מול ההשתקפות שלי

האמת שכבר לא מעט שנים

מול אישון העיניים שלכם,

ובכל זאת,

אתם עדיין לא

רואים.

נכתב על ידי אנדורפינים , 30/12/2014 08:51   בקטגוריות תכלס, שירה בקושי, פריקה., הפרעות.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהרגע הזה


אני מפחדת ממך

ומהרגע ההוא

שאתה פותח לי את הרוכסן

ונוגע לי בתחתונים

ומוריד

ומוריד אותי

אלייך

ומהרגע ההוא שאתה מלטף לי את הפנים

אני מפחדת גם

וכשאתה רוצה לומר אבל לא מעז

אני מתחננת בתוכי

לאוויר

שתשתוק

שא תגיד

שלא תעמת אותי

עם מה שיש

אז כדי שלא תדבר

אני פותחת לך את הרוכסן

ומורידה את התחתונים

ונוגעת

וטוב לך

ושקט.

נכתב על ידי אנדורפינים , 14/12/2014 21:40   בקטגוריות תכלס, פריקה.  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נִים ב-14/12/2014 23:24
 




דפים:  
Avatarכינוי:  אנדורפינים

בת: 10




5,236
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנדורפינים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנדורפינים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)