לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

כן, קצת נעלמתי. אבל המצאתי משחק חדש!


אוקיי, אז כתבתי פוסט אחד ונעלמתי לא, כי אין לי על מה להתעצבן, תמיד יש במיוחד במדינה שלנו. אבל לא התחשק לי בזמן האחרון. האם בגלל שלבלוג שלי קוראים מאיה מתעצבנת אני תמיד חייבת להיות עצבנית? לא! כן, אני גם שואלת וגם עונה כי אני צריכה לדבר עם מישהו חכם. סתאאם :) 


 


אבל לאחרונה למדתי שלפעמים מלהתעצבן אפשר להיות מאוד יצירתיים. ויצירתיות תמיד גןרמת לנו לחייך, אז מה גרם לי להתעצבן ואחר כך לחייך? משחק קופסה! 


טוב אז ככה, רציתי לקנות משחק קופסה חדש, שיהיה מה לעשות בשבת עם המשפחה. בחורף זה נורא נחמד, ביום שבת קר כשממש לא מתחשק לצאת לטיולים, וצריך איכשהו להתשעשע, הרי משום מה בשבת אף פעם אין מה לראות בטלוויזיה, וזה משונה כי דווקא אז אנשים נשארים יותר בבית, אבל ניחא.


כשהגעתי לחנות המשחקים, וראיתי את המחירים של משחקי הקופסה זה היה נראה לי לא הגיוני להוציא סכומים כאלה על כמה חתיכות קרטון עם צבעים יפים, אז על המקום החלטתי להכין משחק קופסה חדש, כזה שלא ראיתי בחנויות.


 


בהתחלה חשבתי לשחק אמת או חובה בתור משחק לוח, ולא עם בקבוק כי בכל זאת אנחנו כבר לא בגיל בית ספר, וחשבתי על משימות שמתאימות לגיל השחקנים, ועל שאלות מעניינות וכבר כתבתי אותן ועשיתי סקיצות לאיך הלוח ייראה ומבחינת תכנון הכל היה מושלם. עד שהכנתי את הקלפים של המשחק מקרטון של קורנפלס וצ'ריוס, דרך אגב אחלה דרך לחסוך  כסף, ממש לא צריך לקנות "ציוד מיוחד" משתמשים במה שיש בבית. הרי שקונים משהו באריזה, משלמים גם על האריזה, אז למה לא לעשות בו שימוש? גם צנצנות זכוכית של קפה אני לא זורקת, זה אחלה צנצנת לאחסון אורז או עדשים, או חמוצים. וזה גם יכול להיות אגרטל מעניין, רק תורידו את המדבקה, ואולי תקשטו קצת עם נוצצים? 


 


טוב, חזרה לנושא המשחק. מרגע שהיו לי 50 קלפים ביד, (בגודל כרטיס אשראי) החלטתי להתעצל קצת, ולעשות משהו רק עם הקלפים, טוב אולי להתעצל זה לא מדוייק, כי  ברגע שהיו לי הקלפים ביד מייד עלה לי רעיון למשחק חדש-ושמו בישראל "זיכרון הטריוויה"-משחק הזיכרון מכירים? טריוויה מכירים? יופי, עכשיו משלבים! איך? פשוט מאוד!


 


מכינים 25 קלפים עם שאלות 25 קלפים עם תשובות, מניחים את הקלפים על השולחן עם הגב כלפי מעלה, וכל שחקן בתורו מרים קלף שאלה וקלף תשובה, הרמת את התשובה הנכונה? יש לך עוד תור, לא הצלחת, עוברים לתור הבא, מי שמרים יותר קלפים הוא המנצח. פשוט לא? ואפשר כמובן לחלק את המשחק לנושאים, "זיכרון הטריוויה-ספורט,מדע, בידור,ידע כללי,  וכו'. זה משחק נחמד וגם אפשר כמובן לתת פרס כדי לעודד ילדים וגם מבוגרים לשחק. זה מלמד ומשעשע בו זמנית. חשבתי להציע את המשחק לחברת משחקים, אבל אני מעדיפה שאנשים יכינו את המשחק בבית, ההכנה היא גם סוג של משחק והנאה, וצריך למצוא דרך לשעשע את הילדים. 


אם מישהו מתכוון להכין את המשחק, אנא ספרו לי יהיה נחמד לשמוע על חווית ההכנה. 


 


בהצלחה ותהנו


מאיה :) 

נ.ב

אפשר למצוא אותי גם בפייסבוק-

https://www.facebook.com/amatist007
נכתב על ידי madmaya , 6/1/2014 13:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)