לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

לסגור את ישרא-בלוג? השתגעתם?


 

כשפתחתי את הבלוג הזה לפני כארבעה חודשים, וקראתי לו מאיה מתעצבנת-לא דמיינתי לעצמי שתתנו לי סיבה כזאת להתעצבן.

 

אומנם אני כותבת כאן רק כמה חודשים, ובתגובות להודעה שעומדים לסגור את המקום הזה.היחיד שנותן לאנשים לבטא את עצמם ללא צנזורה וללא זיוף, ראיתי שיש כאן אנשים שכותבים כאן כבר 8-10 שנים-אני אפילו לא יכולה להתחיל לדמיין מה זה עושה להם אוף


זה מטורף. אני ממש לא מבינה את ערוץ 10 או כל מי שאחראי למחדל הזה. כן מחדל!-הרי זה לא שחסר כסף, אני בטוחה שתוכנית ריאליטי מטומטמת שלא נותנת שום דבר חוץ מתחושת התנשאות על האחר, עולה יותר מאשר לתחזק את האתר הזה. 


איך שופכים כסף על תוכניות ריאליטי מטומטמות שלא נותנות שום דבר חוץ מבידור זול,  ודווקא מקום עם כל כך הרבה תוכן ועומק וחשיבה אחרת, סוגרים.


סדר העדיפויות של מישהו ממש דפוק.


 אני מאוד מקווה שזה שטות חולפת, או אולי אפילו מתיחה של לפני אחד באפריל.

 

כבר הרבה שנים שאני כותבת בבלוגים אחרים, ורק כאשר הגעתי לכאן נתנו לי את הביטחון בכתיבה שלי כאשר אחד הפוסטים שלי הגיע להמלצת העורכים.


המקום הזה נותן המון, מכל הבחינות. חבל שמישהו שם למעלה(הבכירים)  לא מבין את זה. 

הלוואי ויכולתי לעשות משהו. אבל חוץ מלהביע מחאה, לפרסם בפייסבוק, ולחתום על העצומה, מה עוד אפשר? 

 





מחזיקה אצבעות שזה רק חלום רע, ותו לא.

 

זה נכון שיש מקומות אחרים להביע את עצמך, אבל כמו שאמרו חכמינו-אין כמו בבית. כן, לפעמים המקום הזה מרגיש כמו בית לאנשים שלא מקבלים את תשומת הלב הדרושה לתחזוק הרציף היומיומי,  אז הם באים לכאן ושופכים את הלב, והמגיבים נותנים להם נחמה קטנה, או גדולה, תלוי באיכות התגובה, איך אפשר בכלל לחשוב על לקחת להם את זה?

 

מישהו שם למעלה, צריך לעשות חושבים. להסתכל מעבר לכסף. כי אם יש לכם כסף לבזבז על תוכניות חסרות ערך, אז יש לכם גם לתחזק מקום כל כך חשוב, לכל כך הרבה אנשים.

 

המון הצלחה במאבקכם-מחזיקה אצבעות <3  

 



 


 


נכתב על ידי madmaya , 29/3/2014 13:24   בקטגוריות שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)