לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Strawberry Fields Forever




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2010

איך השגתי BACKSTAGE PASS להופעה של סבאטון


היום (23.11) הייתה הופעה של שלישית המופלאים - SABATON, ALESTORM, STEELWING.
שתי להקות שאני נורא אוהב, ואחת שהכרתי רק לא מזמן (סטילווינג)
אז באתי לראות את שלושת הלהקות, וכך הרגתי שלוש ציפורים באבן אחת.

בכל מקרה, לפני כשנה שהייתי בברלין בטיול, ראיתי את איילסטורם לראשונה, ושם הכרתי גם את הבאסיסט שלהם. בחור מגניב, שאיתו יוצא לי לדבר עוד מדי פעם.
אתמול, אמרתי לו שאני בברלין בזמן שהם מופיעים ואני מתכנן לבוא להופעה. הוא אמר שאולי עוד יצא לנו לדבר במועדון שבו הם מופיעים.
הבאסיסט אמר לי שהוא יגיע לשם בערך בשעה 4 או 5.
הגעתי למועדון שבו הייתה אמורה להתקיים ההופעה בשעה 5וחצי בשביל לוודא שיש לי מקום ליד הדלת, שכאשר יפתחו הדלתות אני אוכל ליהיות בשורה הראשונה
ראיתי שיש מעט אנשים מחוץ מדלת, ולא ראיתי אף אחד מהלהקה בחוץ, אז החלטתי ללכת לשער האחורי של האוטובסים לבדוק אולי הם נמצאים ברחבה.
הלכתי לכיוון השער, וראיתי שהוא פתוח לרווחה, ואין שומר בדלת.
אז הסתכלתי סביבי כדי לראות שאין אף אחד, ונכנסתי לרחבה של האוטובוסים.
מצד שמאל היו מדרגות לולייניות שהובילו אל תוך כניסת האמנים. אני הסתובבתי קצת בחוץ, לבדוק את השטח ולגשש.
בעודי מסתובב בין האוטובוסים, וליד הקיר של המבנה, אני רואה שומר הולך.
מהר עשיתי פזצט"א על הקיר, וחיכיתי שהוא יעבור. אחרי שהוא עבר , בדקתי שהוא לא ראה אותי והמשכתי לכיוון הדלת של הבאקסטייג'.
למזלי, גם הדלת הזו לא הייתה שמורה. נכנסתי אל תוך מסדרון ארוך, ובו היו מספר דלתות.
בדלת הראשונה היו מלא שומרים ואנשי צוות.  חיכיתי שאף אחד לא ישים לב לדלת הפתוחה, ומיד כשהם סובבו את ראשם, עברתי מצידה הראשון לצידה השני והמשכתי במסדרון.
בסופו של דבר הגעתי לדלתם של איילסטורם. דפקתי בדלת ונכנסתי, ושם ראיתי את הבאסיסט יושב על המחשב.
הוא בירך אותי ושאל אותי איך לעזאזל הצלחתי להכנס פנימה בלי שאף אחד ישים לב אלי. אמרתי לו שאני סוליד סנייק וחייכתי.
דיברנו במשך איזה חצי שעה בעוד אנשים מצטרפים לשיחה שלנו (אנשי הפקה, חברי להקות אחרים וכו'). לאחר מכן, הבאסיסט אמר לי שהגיע הזמן לאכול.
ואני אמרתי לו שאינ גם ככה צריך לחזור לדלת הראשית כדי שאוכל לעמוד בשורה הראשונה בהופעה שלהם.
נפרדנו לשלום, והלכתי לי לכיוון שער היציאה. בעודי הולך לכיוון השער, האוטובוס של סבאטון נכנס.
בנתיים שומר אחד ראה אותי ושאל אותי מה אני עושה שם והאם אני עם אחת הלהקות. "אני עם איילסטורם" אמרתי לו. הוא הנהן והמשיך בדרכו.
כאשר סבאטון ירדו מהאוטובוס בירכתי לשלם את הקלידן שלהם, ואמרתי לו שאני מישראל. הוא נורא התלהב שהגעתי עד לברלין לראות אותם. ביקשתי ממנו שינגנו את קאונטר סטרייק (כי זה אחלה שיר:) והוא אמר שכנראה שהם לא יעשו את זה, כי הם לא התאמנו עליו יותר מדי.
נפרדתי לשלום מהקלידן והלכתי לכיוון השער (שהיה סגור הפעם). פתחתי אותו ובצידו השני עמדה בחורה כוסית שהודתה לי שפתחתי את השער.
חיש מהר שיניתי את כיוון הליכתי, ועקבתי אחריה פניה.
"לא יפה ככה להתגנב פנימה לבקסטייג'" אמרתי לה. "זה בסדר. אני חלק מהצוות" היא אמרה לי. "הם כולם מכירים אותי"
היא הסבירה לי שהיא חלק ממועדון המעריצים של סבאטון בפולין, והיא נסעה באוטו מפולין לברלין בשביל ההופעה.
היא לא באמת צוות, אבל היא כן עזרה במכירת חולצות ומרצ'נדייס.
נשארתי איתה עוד קצת ודיברנו. ומסתבר שהלהקה אכן מכירה אותה. כאשר הגיעה הזמן לבדיקה של הכלים לקראת ההופעה, הבנתי שאין לי כל כך דרך לחזור עכשיו לכניסה הראשית וליהיות בקדימה של הבמה.
שאלתי אותה איך אנחנו נכנסים עכשיו להופעה, והיא אמרה שצריך להשיג BACKSTAGE PASSES ממנהל הTOUR.
חיפשנו אותו במשך כמה זמן, בעוד שסטילווינג התחילו ולהופיע, וכאשר מצאנו אותו, הוא הכין לנו אישורים מאולתרים שאנחנו חלק מהצוות.
ישבתי לבירה עם איילסטורם, והלכתי לראות את ההופעה של סטילווינג.
לאחר מכן נכנסתי חזרה, ויצאתי כאוות נפשי מהאולם הראשי.

היה בהחלט יום מעולה, ואחד מהימים שאני יותר אזכור בחיי :)

אני יודע שקצת חפרתי, אבל רק רציתי לשטף.

ROCK ON.

הרגשתי נורא סאם פישר היום :)
נכתב על ידי , 24/11/2010 03:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 37

ICQ: 93470951 

תמונה




46,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSparDa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SparDa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)