לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2015

תמיד יש לי ברירה


כשהוא אמר שכל דבר שהוא ירגיש מכאן ואילך תהיה רק גרסא פחות מרגשת של כל מה שהוא כבר חווה

אני נפעמתי מכל מה שעוד אחווה והאמנתי בכל לבי שעוד ארגיש ואתוודע לדברים שלא הרגשתי ולא ידעתי שניתן להרגיש

אבל

לא איתו ,אני בספק אם בזוג בכלל אבל בעיקר לא איתו

החזקתי את הכרית עצמתי עיניים והתכווצו עליי סוגריי בצמרמורת כי הרגשתי אותו לצדי מחבק אותי מאחורה דוחק את סנטרו בין לחיי לכתפיי ונושף

אחר כך הוא אחז בשדיי וראיתי את תכול עיניו אף על פי שהיה מאחוריי הרגשתי את רטיבות שפתיו בקו שבין שיער לצווארי

זה היה פשוט כי אני הייתי פשוטה

ועכשיו אני מאתגרת מדי אני מאתגרת את עצמי ומטילה ספק בכל מציאות וכל אמת שהוגדרה על ידי ועל ידי רבים לפניי והאתגרים האלו מפרידים ביני לבין ההתאהבות הקשה וההתמסרות הקלה והיום כבר לא מתים מאהבה

מיום ליום אני יותר לבד ופחות קשה לי רק כואב

לכאב יש טעם של שוקולד והוא מרעיד לי איברים פנימיים בחושניות

אני הורסת הכל בכוונה כי אף פעם אין באמת מה להפסיד

ותמיד יש בחירה וברירה אלו רק התוצאות שלפעמים לא מספקות אותנו

נכתב על ידי מיהמריה , 10/8/2015 05:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)