לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2015

בוץ מתוחכם


אני רוכבת על איזה גל שאני לא יודעת ממש לאן הוא ייקח אותי הגל הזה צמח בלב האוקיינוס הוא בא משום מקום והוא לא היה אמור להגיע אבל אני רכובה

אני גם רקובה אם כבר מדברים אני מרגישה רקובה מצד אחד ואין מצד שני להגיד שיש לי את הדבר הזה אין לי גם אותו להגיד שאני מרגישה משהו כואב ומלבלב לא לא ממש זה כן הייתי שמחה לקחת מישהו הביתה קצת לפרוק את החוסר כאב הלא מלבלב מאיר אריאל בדיוק אמר צוחק מי שצוחק אחרון ואחרון צוחק רק שלד צוחק מי שצוחק אמר הילד והמילים שלו מדברות טוב יותר ממני הן תמיד מדברות יותר טוב הן כמעט נדחפות לי עכשיו כי מה המילים שלי שוות כשמאיר אריאל מדקלם לי באוזן שהבן אדם הוא חתיכת בוץ מתוחכם והנה קטע אינסטרומנטלי אז אולי אכתוב בינתיים איזו מילה או שתיים ואולי לא כי באמת מה כבר אין תחושה אין שום תחושה החוסר הוא מעשי הוא לא חוסר מעשי לא הבנתי ומאיר שר שיר אחר עכשיו והוא גורם לי לפסיחות בין מילה למילה וזה עובר על חוק הכתיבה האינטואטיבית אבל אין אכיפה מספיק רצינית במוח שלי זה ידוע אני עוברת על כל החוקים שאני מציבה לעצמי ואף אחד לא משלם על זה אני פשע חף מפשעה מפשעה חפה מפשע כל פעם שאני אכתוב מפשע אני ארצה לכתוב מפשעה במקום כי כל מה שצריך זה להוסיף ה ואם כבר אנחנו במפשעה כבר כמה חודשים לא גילחתי שום איבר בגוף וגם לא שמתי איפור אפילו לא כשהופעתי על במה עם תאורה ואפילו לא שהלכתי לים בבגד ים ביקיני וכששואלים אותי למה אני מגדלת שיערות אני עונה שהן גדלות לבד וכשאני מסתכלת במראה ורוצה להסתיר אני דווקא חושפת להגיד שלמילים שלי יש טעם עכשיו לא אי אפשר וגם מאסתי בשנאת הגברים אבל הם עדיין שנואים הם לא משתנים למרות שנמאס לי אז מה אני אעשה אמשיך לשנוא ולעשות להם פרצופים אין לי שנאה בלב אני היפית רכה מלאה באהבה לכל בן אנוש אז מה אם אמרתי שאני שונאת אני לא שונאת אני דווקא כן שונאת אל תתווכחי איתי עכשיו איך לא באת לי בטוב עכשיו מאיר וגם אח שלי מעצבן אף אחד לא מושך אותי אז אתעסק בעצמי ומי שכן מושך עובר ברחוב וממשיך בחייו בדיוק כמו שאני

נכתב על ידי מיהמריה , 15/8/2015 03:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)