לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2015

סקס סמים ואלכוהול


היום אמרתי את האמת והייתי שלמה עם זה ואני מרגישה שמעתה והלאה אני ממשיכה לעלות על המסלול אני רוצה לגעת בבשר החשוף להרגיש עד הסוף להיות עד הסוף ולהיות אני שלא מוגדרת על ידי רצון להיות כמו מישהו אחר להיות אני שמתפסלת במו ידיי בעודי כותבת ברגעים אלו.

 

וגם החלטתי לתת לזה ניסיון, אני מתנזרת מסקס

אני מתייחסת לזה יותר כשעשוע מאשר כהגבלה

בחודשים הקרובים יהיה לי זמן להתעסק אך ורק באמנות

את הזמינות לזוגיות מיפיתי כבר מזמן אבל בעקבות לימודי היוגה ההולכים ומתעצמים החלטתי לתת ניסיון לנזירות

סקס, סמים ואלכוהול

יש לי תחושה טובה לגבי זה

נכתב על ידי מיהמריה , 20/9/2015 05:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)