לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2016

אני באה ומעוררת סערה


אני באה ומעוררת סערה אני לא באה בהתנצלות ובחשאי אני צועקת במרכז הרחבה
אני כאן
ואני דוקא לא נשארת אז תכה בברזל כל עוד הוא חם כי אני תכף נוסעת ואתה לא רוצה לטוס איתי לשם
אז עכשיו אני כאן ואני מודיעה לך חגיגית שאני לא אתמתן ואני לא אתקטן
אני גדולה ואתה תרגיש אותי גם אם לא תסתכל ואתה תטעם אותי ואני לא אתקלקל
ואתה תאהב אותי ואני לא אתרגל
לרעיון שאתה רק רעיון לוקחת עוד ביס מהגלידה אתה לא רעיון אתה קונספט
אתה כל יצירת אמנות שכתבתי אתה כל ביס מיותר שלקחתי אתה כל פיסת נייר שקרעתי
אתה אחרי הכל רק שיר לא עוד בשר ודם אתה שיר ויזואלי אתה שיר קונספטואלי
אתה שיר שלא באלי לשיר יותר אבל את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק אבל די זה כבר לא מצחיק
אז אני מפסיקה
ובשתיקתי אתה שומע שנגמרתי שניצחת שכבר לא אכפת לי
אם אתה רוצה או לא רוצה אני שלי והרעיון הוא גם שלי
והוא לא קשור אליך בכלל אתה מוזמן לצאת לחופשי אני לא צריכה אותך
הרעיון הוא כבר יישות נפרדת 
אתה שומע אני כאן ואתה חלש וקטן ואני עדיין פאקינג כאן
ואבוא אם תאמר לי לבוא ואלך רק אחרי שתהיה מספיק ברור
ואוהב אותך גם כשתציק כי אתה מבין אתה כולך נוסטלגיה בעודך מתקיים כל מה שכבר קיימת
כל מה שכבר הרגשתי אתה מתקיים כזכרון
אז אני אשבור ואהרוס ואשרוף
ואתה תשאר שם בין הלהבות
לא שביר לא הריס לא נפיץ
לא נגוע במחלתי
הרי הארס הוא גם התרופה ואתה כולך הארס של עצמך ואני על סף מיטתך מחכה שתחזיק אותי שתריח אותי שתכאיב לי שתחייך אליי
שתגע לי בבפנים דרך הלב דרך המפשעה דרך השיניים דרך הציפורניים דרך הפאקינג עיניים תצא לי מהאוזניים תפתח לי את הרגליים תמלא אותי מים אני גומרת איתך את הסיפור ואני עושה את זה ברעד ללא גניחה 
אתה מבין אתה פחדן אתה מאוס אתה אתה
ואני איבדתי את זה אני איבדתי את עצמי ולא איבדתי אותך
אז עכשיו אני כאן ואני לא אתבייש ולא אתנצל על נוכחותי המגוחכת ואני לא אחשוש שתראה בי מטורללת
תקבל אותי כעובדה
אני שלך
גם אם אני רחוקה גם אם אני במיטה זרה גם אם אני לסבית אני שלך
כי גם אתה קצת אישה וגם את סופר רגישה וגם את שומרת בפנים לפעמים וגם את צוחקת בקול וגם את אוהבת אותי נכון?
איך מסיימים את זה בזמן


נכתב על ידי מיהמריה , 22/7/2016 18:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)