לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2016

ככל שאתה יותר מתחתן


כשאני עוצמת עיניים אני רואה אותך מאוהב

אני רואה אותך מביט עם המבט הזה

אני זוכרת בדיוק איך זה מריח ומרגיש על העור

אני רואה אותך מתקרב ומחייך

אני רואה אותך מזדקר

אני שומעת אותך מספר בדיחה מפלרטטת

אני מרגישה אותך מחבק

 

היא יפה

היא נעימה

היא לא לוקחת אותך ברצינות

היא גורמת לך להרגיש חוסר בטחון מחד

וסמכותיות מאידך

אתה מתחתן איתה עכשיו

ככל שאתה יותר מתחתן

כך אתה יותר מתמסמס

חומק לי מבין אצבעותיי

לא נתת לי מספיק זמן להאמין

אני רציתי להאמין שלרגש יש כוח נבואי

שאם ארגיש מספיק חזק אתה תרגיש את זה גם

שלא יתכן להרגיש כל כך חזק מבלי שתרגיש את זה גם!

שארגיש כל כך חזק עד כדי שתשמע אותי

עד כדי שתקנה כרטיס טיסה ותגיע אליי

עד כדי שתיפול לרגליי

עד כדי שלא תתחתן.

עד כדי שלא תתמתן

עד כדי שלא תשתפן

עד כדי שתסתכן

מבחוץ אני מלאה קוצים ומבפנים עוד ועוד קוצים

ואתה ידעת איך לקלף אותי ולמצוץ את הגרעין שלי

אתה הכרת את השיטה שלי

אתה בכלל המצאת את השיטה שלי

אתה השיטה שלי

אתה השיט שלי

אתה שיט

איך לא העזת לכתוב לי (איך העזתי לכתוב לך)

איך בכיתי שנסעת איך בכיתי כשאני נסעתי (איך אתה שתקת כשנסענו)

איך נסעת גם כשנשארת (איך נשארתי גם כשנסעתי)

איך נדלקת גם כשכיבית (איך נדלקתי גם כשמיצית)

 

איך אני ממשיכה מכאן

לכתוב ולחיות

לחיות כמו שכתוב

לאהוב כמו שאומרים

לדרוש כמו שצריכים

לשתוק כמו שמצפים

נכתב על ידי מיהמריה , 11/12/2016 00:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)