לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2016

לחישות וצעקות בסוגריים


(יש לי זכרונות שמרוב שזכרתי אותם הם כבר לא התרחשו)

 

(אולי החכמה היא להתבונן בשפע אך לחיות בפשטות)

 

(אני נראית בדיוק כפי שהם רוצים שאראה כשאני עוברת לידם ברחוב כמעט מופתעת שהפעם לא אמרו לי כלום, דווקא כשלבשתי ג'ינס קצר צמוד וחולצת בטן לבנה. כשאני בטריינינג ענק וטי שירט מלוכלך מזיעה ועם קסדה הם דווקא כן אומרים, כמו מוכיחים לי שהם לא זקוקים לי שאחשוף, יש להם דימיון מספיק מפותח.)

 

(רגע של שקיפות, אין לי חשק בסקס. יש לי חשק באהבה במגע ברוך במבט בהחזקה בשיחה)

 

(ישראל

כמה רגש יש במדינה הזו. הרגש הוא כולו שירה של יהודה עמיחי עם לחן של דני סנדרסון)

 

(תזכרי שזה רק הראש עושה מניפולציה והגוף חלש ונכנע)

 

(עיניי ממשיכות להפער ולפשוט את עורי עד שכולי נהית עין אחת גדולה ועדינה ופתוחה לרווחה, ערנית אך רגישה. לא מצליחה להכנע לתחושה, כל חישה היא כאב)

נכתב על ידי מיהמריה , 28/12/2016 21:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)