לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בתוך המחברות

כתיבה אינטואטיבית

כינוי:  מיהמריה

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

הפסיכית חוזרת הלילה


אתה גורם לי להזמין אוכל ולבהות במסך מחשב

אתה גורם לי להיות ריקה

אתה גורם לי להיות סטוקרית בכל רשת חברתית בה אתה קיים

אתה גורם לי לשנוא את עצמי

ואתה גורם לזה מבלי לעשות כלום, כהרגלך. אתה לא עושה כלום ונותן לי לחולל סערות מסביבך

נותן לי תאריך לבהות בו

כמה מילים שאמרת ואני הודעתי לך באופן רשמי שאני הולכת להאחז בהם ואתה אמרת אין שום בעיה

העובדה שאתה הופך אותי לפסיכית מעצבנת אותי יותר כי הפסיכית לא תהיה זאת שתגרום לך

אתה נורמלי מדי ואתה רוצה בחורה נורמלית להשתעמם איתה ביחד

את כל הלא נורמליות שלך זנחת לפני ארבע שנים ונסעת

השארת את הכל אצלי שאני אוכל את זה שאני אשתמש בזה

ועכשיו אני כולי כדור פסיכי שאתה מדי פעם מכדרר וירטואלית ואז עוזב אותי להתחבט בין קירות

בדרך כלל כשאתה מופיע פתאום בחלומות שלי זה אומר שאני קמה בבוקר ורואה ששלחת לי הודעה

כי אני עד כדי כך פסיכית

אבל כבר חודשיים שאתה בחלומות ובבוקר אתה לא שם

אתה רק משאיר לי סימנים קטנים שאומרים אני כאן את הפסיכית שלי אני יודע מה את עושה אני עוקב אחריך ואצוץ כשתהיי מוכנה

אבל יודע מה אני לא אהיה מוכנה, אני תמיד אהיה כזאת הפוכה ואתה אף פעם לא תהיה מספיק הפוך

בטח כבר עכשיו אתה יושב עם איזו בחורה נורמלית שלומדת הנדסה בבן גוריון ואתם מדברים על לימודים ועבודה ומה עשיתם בצבא

אבל אני זוכרת שאמרת לי שאתה שונא לצאת לדייטים ושאיתי הכל היה קל יותר כי שום דבר בי לא שגרתי

אני בכלל הקאתי בפעם הראשונה הרשמית שיצאנו ולך היה חור בתחתונים והשותפה שלי ראתה  לך את הביצה שזולגת

אתה נתת לי מסטיק ואני סגרתי את הדלת וזה היה יום חמישי ואני חיכיתי הרבה יותר מדי זמן שתגיע ואפילו נרדמתי עם נעליים ולא צחצחתי שיניים כשהתעוררתי ויצאתי לפגוש אותך איזה יפה היית

אני מכורה למה שהיינו ולא מצליחה להפנים את הפער וגם לא מצליחה להזכר בצורה שהיגיוני שכל זה קרה הזכרונות שלי מרגישים כמו אשליות אבל גם אתה זוכר אותם אז יכול להיות שפשוט חלמנו ביחד?

אולי גם עכשיו אנחנו חולמים ביחד

פשוט תגיד לי שאני משוגעת מדי בשבילך

(אבל אף אחת לא משוגעת מספיק)

אתה החור בלב שלי וגם התכולה אני לא שיכורה אבל צחקתי ובכיתי וצחקתי ובכיתי והזעתי ממש עד שנדמה שהייתי רק מים

כתבתי על זה אולי אכתוב את זה שוב אחר כך

נכתב על ידי מיהמריה , 10/10/2015 08:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיהמריה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיהמריה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)