לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כל אדם משפיע על האחר והאחר משפיע על הבא אחריו, והעולם מלא סיפורים, אבל הסיפורים כולם אחד הם."


מקום שבו אני יכולה לתת לילדה הקטנה שבתוכי לצאת

Avatarכינוי:  tooxy

בת: 33

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2022

כאן


כאן? 

אי אפשר לדעת. 

כל כך הרבה זמן לא הייתי כאן. 

אבל הכאן השתנה 

ואצלי החיים השתנו וגדלו. 

התחתנתי. 

קיבלתי את היציבות שחלמתי עליה חיים שלמים. 

נולד לי ילד קסם עם תלתלי זהב

ובעיקר הומור. 

עברנו איתו שנתיים קשות שב"ה התחילו להרגע 

והבעיות קיבלו שם ותרופה. 

"שנתיים הרגשתי שאני מחזיקה בלון עם חוט,

שמנסה לעוף ואני לא מוותרת עליו" אמרתי לאמא שלי. 

אני הייתי חולה המון ואפילו פגשתי את בית החולים מקרוב. 

עברתי לתזונה מוקפדת והגוף חוזר אט, אט לכוחותיו. 

יש לי בעל טוב מטוב. 

ורגעי האושר עולים מיום ליום.

ועכשיו? 

שוב תחילת הריון.. 

עם תינוק שלא הופיע ברחם.

שבוע: "אולי הצלקת של הקיסרי מפריעה לראות  נחכה" 

ועבר שבוע והוא לא הופיע

ועוד שבוע וראו משהו קטן אבל לא מספק. 

כשברקע הרופאים מטפטפים גם את

הידיעה שמשהו רע עתיד לקרות חלילה. 

ואז צ'אנס אחרון, הוא הופיע... 

עם דופק חזק וברור. 

וכולי הודיה ושמחה

אבל ברקע עדיין חוששת מהתחושה שיעלם. 

מתפללת מבדיקה לבדיקה. 

יודעת שבסוף הכי טוב בשבילי קורה

ואם יש הוכחה לזה, זה הבלוג הזה והמלים הכתובות בו,

שנמצאות רק כאן. 

(ומעט מהן גם כאן)

נכתב על ידי tooxy , 14/8/2022 21:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,900
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtooxy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tooxy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)