לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התקופה האחרונה גררה איתה הרבה כאב וכעס על המון גומרים, כתבתי כמהפוסטים במחשב אבל זה לא הרגיש אותו דבר. התגעגעתי לבלוג הישן שלי אז החלטתי לפתוח חדש, בשם בדויי כמובן .. מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אוהבת. הבלוג הזה הוא המקום מפלט שלי .

כינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

בגידה


לך תספר לכולם כמה התגברת עליי

תראה לכולם את החברה החדשה שלך

נכנס לקשר עם הראשונה שמתחילה איתו שיחה

והיא כמובן הראשונה להיכנס איתו למיטה

המיטה שלנו

אנחנו כבר לא ביחד

אבל הקשר הארוך הזה ,כמעט חמש שנים

ובמיוחד בגיל שזה.. זה לא משהו שפוגשים כל יום

אולי אני פתטית ונאיבית, אבל ראיתי אותנו בקלות

ממשיכים לעוד המון עשורים ביחד

ולא שלא דיברנו על זה

 

עכשיו הוא איתה אני חושבת משהו כמו 7 חודשים. 

הם התחילו לצאת חודש אחרי שנפרדנו-

התאושש מהר הגבר !

אני לא מחשיבבה אותם חברים

באמת שלא

קשר וחברים בנויי על כל כך הרבה דברים

שפשוט אין ביניהם

אמון

כבוד הדדי

רצון שלאחר יהיה טוב,אפילו על חשבונך לפעמים

אהבה באמת אמיתי

פשוט לא קיים בה

 

 

 

 

הוא בגד בך

מפגרת

הוא בגד בך בי

בחודשיים הראשונים שלכם

היינו ביחד 7-8 פעמים בזמן שהייתם ביחד

פגישת שנעשו בחשאיות טוטאלית

פגישות שהיו לחץ מיני מצידו

אני יכולה להישבע שלא פעם 

אמר שהוא אוהב אותי

שאני החולשה שלו

שלא משנה כמה הוא אוהב אותה

אני תמיד אהיה מה שחשוב

 

 

אני כותבת את זה פה

כי באמת שאני לא יכולה להגיד את זה אף אחד

אני הייתי שותפה לבגיזה

והפעם, לא בגדו בי.

הייתי בדך האחד, שהיה צריך להרגיש מסופק מכל העיניין 

הצד שהוא הרע בסיפור

אבל נהנתי מזה

זה הדבר הכי מגעיל שעשיתי

אני מתביישת בזה

אני מסתירה וכל פעם שהוא עולה בשיחה

אני משנה נושא

כל פעם שאני משתכרת אני מפחדת להגיד משהו על זה

אז לא.

אני לא חושבת שהוא אוהב אותך

כי הוא רצה אותי

על חשבונך

והוא אמר את זה

אולי הוא עשה הכל כי הוא רצה את הטוב מכל העולמות

אבל עכשיו

כשניתקנו קשר לגמרי, בצורה טוטאלית

אני מקווה שהוא סובל

פעם אמרתי לו, כשנפרדנו בתאומיות משתקת

'אני שונאת אותך

אתה שקרן

אני מקווה שתחזור בך

אבל אני ? לא אהיה שם

אתה תרצה לחזור אלי-

ואני כבר אלמד מהטעויות שלי שאנחנו

ל-א נ-ח-ז-ו-ר

אני מקווה שהיום

כשתלך לישון

אתה תשוב על כל מילה שאמרתי עכשיו

שיהדהדו בראש שלך

שתבין שעשית טעות

שתבכה

ושתבין

שהפסדת את הדבר הכי טוב שקרה לך'

ניתוק.

 

 

 

 

 

זו ירידה ברמה,

הוא עכשיו יוצא עם אחת ששכבה עם כל חיפה

אז וואלה ?

תתגאה בה

תשוויץ

תראה איך עלית ברמה

איך אתה התגברת עלי

איך אתה יותר חזק

איך אני חלשה לעומתך

תראה להם מה שאתה רוצה שיאמינו

תראה להם מי אתה באמת

תשקר להם עוד

ועל הדרך לעצמך

ככה אולי תאמין לזה

ילד מסכן .

נכתב על ידי , 2/1/2014 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtaiR Alon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על taiR Alon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)