לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


סתם סיפורים על עצמי ושטויות שאני כותבת ומרגישה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

זאת רק אני?


זאת רק אני או שגם אתם מכירים את המצב הזה שאתם חושבים אנ פאקינג מוזרים...

ברור שלכל אחת יש את השריטות שלו אבל לפעמיים אני חושבת יש בי דברים ממש מפגרים

נגיד יש קטע כזה שאני לא נמשכת לגברים שיש בהם עניין בי אני אוהבת את זה שלא שמים לב אלי

או שיש קטעים שאני שאני ממש חסרת רגשות בדברים מסוימים זאת אומרת אין לי מצפון בכלל

אני יכולה לפגוע מלא בבן אדם ולשים "זין" סליחה על הביטוי  הנה סתם לדוגא

אם אני אהרוג מישהו לא באמת יהיה לי אכפת מהבן אדם אלה מזה שיתפסו אותו ויאסרו אותי אבל כשאני 

רואה גור כלבים מסכן או איזה משהו עצוב אני ישר מתחילה לבכות 

יש לכם גם דפקות משלכם ? או אולי הזדהות לשלי?

נכתב על ידי , 19/12/2013 14:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוזיקה..


סתם התחשק לי לכתוב פוסט על אחד הדברים המשמעוים בחיי מוזיקה

היום הבנתי כמה מוזיקה חלק משמעותי בחיים שלי ,

אני עושה הכל עם מוזיקה מתארגנת אוכלת ישנה הולכת

זה עוזר לי המון עם מצבי רוח וכ'ו ניראלי שאם לא הייתה את המוזיקה

החיים היו כל כך משעמם כל כך חסרים .. 

אם יש לכם שירים שאתם אוהבים מוזמנים לשלוח אני שומעת כמעט 

את כל סוגי המוזיקה קצת פחות מזרחית ודיכאון אבל תשלחו באלי לראות

עד כמה הטעם שלי שונה משל אחרים :) 

 

אחד השירים האהובים עלי 

http://www.youtube.com/watch?v=PoaT6WXUV_M

 

נכתב על ידי , 18/12/2013 17:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על עצמי ...


אממ היי .. פעם ראשונה שאני כותבת אז תיהיו נחמדים :/

אממ 2 בלילה ואני מתפוצצת מחשבות ..

מכירים את התחושה הזאת בלילה שפשוט הראש מוצף מחשבות ולא נותן לישון ?!

אז אני אספר קצת על עצמי ואז אני אספר מה מטריד אותי ..

אני בת 16 כיתה י"א נערה מתבגרת רגילה כמו כולם לומדת בתיכון במרכז 

ניראלי שזהו .. אני לא יכולה לספר יותר מידי 

אז לעיקר אני לא יודעת אם זה קרה רק לי אבל בזמן האחרון אני מרגישה שונה אחרת 

מה זאת אומרת? פעם הייתי יוצאת מלא היה לי מלא ביטחון עצמי היה לי חשק לבלות אבל בזמן האחרון זה פשוט נהרס..

אני לא יודעת למה זה קרה פשוט בתקופה האחרונה עוברים עלי דברים שלילים פרידה דיי קשה מחבר ניתוק קשר עם חברה טובה והפרעות אכילה 

הביטחון העצמי ירד כבר אין לי חשק לצאת כמו פעם ... אני רק יושבת בבית ולומדת .. ואני לא אוהבת את זה אני רוצה לחזור

להיות אותה ילדה משוגעת כיפית שהייתי פעם ! אני רוצה את הביטחון שלי את הרצון להשתגע לבלות לשם שינוי ...

אני לא בטוחה שמישהו הולך לקרוא אבל הייתי צריכה להוציא את זה..

אם יש לכם משהו שיכול לעזור לי אני אשמח לתגובות .. 

נכתב על ידי , 18/12/2013 02:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThisGirlXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ThisGirlXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)