לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't need help


Diet world of fat girl


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014


חרא סופ"ש. כמו כל סופ"ש.. מה חדש..

למה ציפיתי? ממי ציפיתי? מעצמי? מהמחלה? 

אני שונאת את עצמי כל כך כל כך חזק. מתה לבלוע קופסאות של כדורים ולהשים להכל סוף.

בכל אופן, סופ"ש מלא באוכל מגעיל ומשמין, אחר כך כמובן משלשלים שגמרו לי כבר את הבטן

והפכו את המעיים שלי למכונה מקולקלת וחלודה.

אין לי כוח כבר. באמת.. אני שבורה נפשית ופיזית..


אבל אני לא אוותר! אני לא אחת שמוותרת!

כבר הייתי שם, הייתי במשקל כל כך נמוך

והוא מחכה לי, באותו המקום, הוא לא זז, זו אני שמתרחקת.

ואני אגיע אליו, אני אגע בו..

השבוע התחלה חדשה, כן, שוב. לא אכפת לי.

אני אנסה ואנסה ואנסה.. גם אם כל החיים אנסה!!!

זה הגורל שלי. זה מה יש. ועם זה ננצח.


שבוע טוב.

 

הלוואי.

 




נכתב על ידי Just survives , 25/1/2014 19:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמן.

אמן שתהיה לנו שבת שלום,

שבת של שקט נפשי,

שבת של השלמה פנימית,

של הקשבה לגוף ולנפש.

שבת ללא המעגל ההרסני של הפרעת האכילה.

שבת שאינו רווי בסיפטומים של דיכאון וחרדה.

שבת נקי,

שבת מנוחה.


בנות, אל תשכחו להדליק נרות לפני כניסת השבת.

באמת באמת שזה מחזק, זה נותן המון.. לפחות אם אין לנו

שום דבר מוחשי או רגשי להישען עליו, אולי נוכל להישען על האמונה.. 

לפעמים אני מרגישה שזה כל מה שיש לי. ואני לא אדם דתי.


נכתב על ידי Just survives , 24/1/2014 15:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מאפסת את הטבלה מחדש. מחר יום חדש. התחלה חדשה.

לא מתייאשת. לא מוותרת על החלום להיות רזה.

גם אם אאפס את הטבלה כל שעה עגולה. בסוף זה יתפוס!!!!!

אני אהיה רזה

נכתב על ידי Just survives , 23/1/2014 22:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Just survives

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust survives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just survives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)