לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Give me a star to reach for


.What matters is how much you can take and move on


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

רצון


הבטחתי לעצמי שאת השנה הזאת אני אהפוך לשנה שיהיה קשה לשכוח, אבל גם קשה לעשות את זה.

אני זוכרת שעוד ביסודי, כיתה ו', לא היה לי את השאיפות שיש לי עכשיו. באותה שנה רציתי להצליח בלימודים, היה לי כל כך חשוב להצליח בלימודים שהשאיפה שלי הייתה גם להצליח בחיים ולהיות משהו מכובד.. משהו שמראה שכן השקעתי בלימודים את כל כולי. עכשיו יש לי שאיפות אחרות לגמריי.

אני זוכרת ששנה אחריי זה, התחלתי להבין שזה לא בדיוק השאיפה היחידה שלי.. אומנם אני רוצה להצליח בחיים, לעבוד בעבודה טובה ולחיות בעתיד טוב יותר, בכללי, להיות עם מצב כלכלי טוב ולא כמו עכשיו. אני זוכרת שגם דיברתי על 'לשנות את העולם' ושטויות למניהן, הייתי ממש משוגעת שפשוט חשבתי שאני באמת יכולה לשנות דברים בארץ. שאני באמת יכולה לגרום לעתיד להיות יותר טוב, ולא רק לי, אלה להרבה אנשים אחרים.

כמובן שזה סתם אשליה, כי עכשיו הציונים שלי לא משהו אז הקטע של לשנות את העולם עוד נורא רחוק ואפילו בגדר אשליה.

יש לי כל כך הרבה רצונות ודברים שאני רוצה להגיע אליהם, אבל אני בקושי מאמינה שאני מסוגלת לעשות אותם. 

נכתב על ידי I wanna fly , 31/1/2014 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


יוצא לך לפעמים להגיד "לא הייתי אני בסיטואציה הזאת"? מתי זה קורה?
כן, הרבה פעמים. בעיקר בנוגע לדברים שאני אומרת או ההתנהגות שלי.

באילו מקומות את מרגישה שאת מגשימה את עצמך במלואך?
אילו הייתי בשיעור אומנות, אז הייתי מרגישה שאני מגשימה את עצמי במלואי. אבל אני לא, אז איין מקומות כאלה..

מה הדברים שגורמים לך להרגיש הכי פחות טוב עם עצמך?
יש יותר מדיי דברים שגורמים לי להרגיש רע עם עצמי..

איזה ציון כללי את נותנת לחיים שלך "מספיק", "כמעט טוב מאוד"?
בקושי מספיק.

מה מגדיר אותך: הגיל שלך? המין שלך? העיסוק שלך? מקום המגורים?
זה בעצם הדברים שמגדירים כל אדם אז כן, נראה לי..

יוצא לך להגיד לפעמים "הייתי אדם אחר אז"? מה השתנה?
כן,שפעם הייתי תמימה ושלווה ואוהבת את החיים ועכשיו לא בדיוק.

אם את מסתכלת על החברים הטובים שלך, מה לדעתך הם אומרים עלייך?
שאני חפרנית, ילדותית, חמודה וצווחנית. וזהו.

דמייני את עצמך בתקופת חיים עתידית - מה היית כותבת על התקופה בה את נמצאת עכשיו?
באמת שאיין לי מושג. אבל אני מניחה שחלקם יהיו טובים וחלקם לא.

נכתב על ידי I wanna fly , 31/1/2014 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר


נאלצתי לזחול מהמיטה בכוח כדי לא להיתקע שם כל היום, הרגשתי כמו חתול שמן ומנומנם שלא עושה שום דבר עם חייו חוץ מלישון ולאכול.

ואז, כמובן, הכתה בי האמת הכואבת שיש לי כל כך הרבה דברים לעשות היום ואיין לי כוח לשום דבר מזה. 

בוקר טוב -,-

נכתב על ידי I wanna fly , 11/1/2014 11:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מאמינה שדווקא היום


מכל הימים יש לי את הדבר המטומטם הזה שהבית ספר החליט שחייב לבוא אליו. 

יש לי עוד מלא שיעורים לעשות (באנגלית! לא! למה??!) ואני חייבת להיות מוכנה בארבע ועשרים. יאיי )':

הרצאה מטומטמת מפגרת *** ***** ******!

איי לאב יו וורלד :')

נכתב על ידי I wanna fly , 1/1/2014 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  I wanna fly

מין: נקבה

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI wanna fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I wanna fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)