לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת למגירה, מעצבת לקולב, שרה למקלחת ומדברת לקיר. The unstoppable

כינוי:  super s

בת: 25




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2016


פגישה חצי פגישה / רחל 

 

פגישה, חצי פגישה, 
מבט אחד מהיר, 
קטעי ניבים סתומים - זה די 
ושוב הציף הכל, 
ושוב הכל הסעיר 
משבר האושר והדוי. 

אף סכר שכחה 
בניתי לי מגן 
הנה היה כלא היה. 
ועל ברכי אכרע 
על שפת אגם סואן 
לשתות ממנו לרויה.

 


אירוני שהשיר הזה מופיע לי בבגרות וכמה ימים לפני המתכונת שלי (שהייתי צריכה ללמוד אליה את השיר הזה) ראיתי את ולד, לא?

 

נכתב על ידי super s , 17/5/2016 01:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsuper s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על super s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)