לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One Step Closer



Avatarכינוי: 

בת: 28

Skype:  תבקשו (: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

טיול שנתי+שנה חדשה


אז אחרי שהשלמתי שעות שינה אני שמחה לבשר שאין עוד מסלולים, אין עוד נפילות, מעידות, בכי והתלוננויות (בכל הקשור לטיולים שנתיים ובמה שהיא מציעה)

 

כמה דברים מהטיול:

-גיליתי שכשיש לי מוטיבציה אני כל יכולה

-נדלקתי קצת על ילד מהכיתה שלי (נורמאלי לשם שינוי) וחברות שלי דיברו עליו והחליטו שצריך לסדר בינו לבין אחת החברות הטובות שלי, מסתבר שהיא חושבת שהוא בעניין שלה, קצת ביאס אותי, אבל זה רק גורם לי להבין שאני צריכה להישאר לבד, הכי טוב לי לבד.

-ויתרתי על המסלול של היום האחרון כי לא הרגשתי טוב, נשארתי באוטובוס ונרדמתי, אחרי 4 שעות כולם חזרו ואותו אחר מהסעיף למעלה התיישב ליידי (אחרי שהעיר אותי עם "בוקר טוב" נורא נורא מעצבן, כבר לא בוקר, והוא כבר לא טוב, היה לי אחלה של חלום- שאני לא זוכרת על מה הוא אבל הוא הרגיש לי טוב) והוא ישב ליידי איזה שעה- אני מבולבלת.

-החובש כרגיל היה חתיך, ואני כרגיל פלירטטתי איתו (כי מה לעשות שילדים בתיכון לא עושים לי את זה, אבל גברים סקסים בני 20-25 הם כאלה... כאלה!!)

-באתי הביתה אתמול בערב, התקלחתי, אכלתי סטייק, חגגתי את השנה האזרחית החדשה והחלטתי לקחת יום חופש בשביל להשלים שעות שינה

-כשהייתי באוטובוס ודיברתי עם החובש, הוספתי אותו לפייסבוק, והוא עשה לי לייק על כמה תמונות. אני מוחמאת מוציא לשון 

 

הדברים היחידים שאני אתגעגע אליהם בטיולים שנתיים: להירדם 5 בנות על מיטה אחת, וחובשים חתיכים

 

אחלה דרך לסיים עם 2013, אני כל כך מקווה ש2014 תהיה השנה שלי.

אני כל כך רוצה לסיים את כיתה יב' בדרך הכי טובה שאפשר,

ציונים טובים, חברים טובים, אהבה, הכל!

 

נכתב על ידי , 1/1/2014 10:49  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCranberries אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cranberries ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)