לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

ימי הולדת של אנשים מתים.


אני לא זוכרת לפני כמה זמן נפטרת, אבל אני זוכרת איך הודיעו לי.

הודיעו לי בטלפון.

אני חושבת על זה שיכולת להיות בת 19 היום. על איך החברים שלך הכינו לך פינת זיכרון בבית הספר. דרכים מוזרות יש לבני אדם להתאבל.

בכיתי כשהודיעו לי, ומאז לא בכיתי יותר. אבל היום בכיתי. חשבתי על זה שלא יכולתי להיות בחברתך בפעם האחרונה, כי כבר סיימתי תיכון, ואת לא סיימת.

מיד אחר כך חשבתי על מה שיקרה אם אראה אותך שוב. ועל איך שפרופיל הפייסבוק שלך מוצף הספדים ותמונות של הילדה שהיית. בליל מחשבות מעורפלות.

אני שונאת ימי הולדת של אנשים מתים, בעיקר כשהכרתי את האנשים המתים האלה, וכל רגע בהם נעים בערך כמו מגע ברזל מלובן על העור, ומעודן בערך כמו קפיצה אל מוות בטוח מהגג של עזריאלי.

 

יום הולדת שמח, קטנה.

נכתב על ידי , 7/12/2015 22:49   בקטגוריות נפש, עצב, תסכול, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)