לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

געגוע לכאב.


בשבוע האחרון ראיתי שוב את:

הסימנים הכחולים על פנים הזרוע,

מאחורי הירך,

הכוויה שם.

 

גיליתי את:

הכתם האדום על הבטן.

השריטות על הצוואר.

הכתם האדום בין עצמות הבריח,

ומסתבר שהפצע שנפתח בכף הרגל הגליד כליל.

 

הבנתי שאני מתגעגעת לכאב הפיזי.

נזכרתי איך נרעדתי קצת כשהוא ליטף את הצלקת,

ואת הכוויה שמתקרבת לבטן.

קצת.

אני נקרעת,

קצת.

נכתב על ידי , 20/11/2015 21:46   בקטגוריות בדידות, הקלה, התמכרות, חרדות, כמיהה, כעס, נפש, עצב, פחד, צורך, שונות, שיגעון, תאווה, תהייה, תסכול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיין אותי כמו שאתה מזיין את אשתך.


זיין אותי כמו שאתה מזיין את אשתך.

בעצם, זיין אותי כמו שהיית רוצה לזיין את אשתך.

הבתולין שלי מוערכים יתר על המידה.

קח ממני הכל, תתחיל מאפס.

קח את האוויר שלי ממני.

תתגרה בי,

תראה לי שגם מה שחשבתי שהוא שלי

לא שלי בלי אישור ממך.

תראה לי מה ערכה של נשימה;

מה ערכו של חינוך,

של ענישה.

מה ערכו של ליטוף

על עור אדום ומגורה,

על כפלי עור ובשר מגורים

שייפתחו כמו עלי כותרת

בתגובה אלייך.

למד אותי לציית לך.

ללטף את הזין שלך בלשוני על פי דרישה שקטה והחלטית.

תגיד שאני ילדה טובה.

זה כל מה שאני מבקשת.

נכתב על ידי , 15/11/2015 10:53   בקטגוריות בדידות, בדס"מ, כמיהה, נפש, תאווה, תהייה, תסכול  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא נודע


אני סקרנית לדעת 

דברים שלא ידעתי.

מתאווה לטעום

טעמים שלא טעמתי.

לטייל במחוזות 

שעוד לא הכרתי,

כי

אף אחד לא העיז

לקחת אותי אליהם.

נכתב על ידי , 23/10/2015 04:53   בקטגוריות כמיהה, תאווה, תהייה, בדס"מ, רגש, רצון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדוע העורב שולחן כתיבה אוהב?


מדוע העורב שולחן כתיבה אוהב?
פשוט וקל.
העורבים אורבים.
מסתכלים מלמעלה.
תוהים-
תוהים במעין מארב על העוברים והשבים,
כמו שזאבים אורבים ושוחרים לטרף.
אני הטרף,
ואתה אורב לי כמו זאב,
תוהה על קנקני כמו היית עורב,
ושנינו יודעים
שרצית להשכיב אותי
על שולחן כתיבה.
נכתב על ידי , 3/10/2015 23:43   בקטגוריות שונות, תהייה, תאווה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)