לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על מעגלי קסמים.


קשה היה לי לדעת מה הסתרת מפניי, ומעולם לא הייתי זהירה כל כך. לא הרגשתי צורך. אבל הייתי צריכה להרגיש.

הייתי יציבה כמו עלה ואתה היית יציב כמו מים, החזקת ולא החזקת אותי,

אבל לא יכולתי לעמוד בפניך, היה בך משהו, אהבה עזה כלפיי. אם כי אני לא חושבת שהתכוונת באמת.

ליווית לא ליווית, היית-לא-היית, והשארת אותי לדמם.

נכתב על ידי , 12/1/2019 21:08   בקטגוריות בדס"מ, כעס, נפש, רגש, תהייה, תסכול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הילדות.


שהרי תמיד הייתי ילדה סקרנית, 

ותמיד שאלתי שאלות,

ותמיד רציתי לדעת;

רציתי לדעת גם למה שאלת אותי

מה בדיוק ראיתי

ובסוף הבנתי גם למה שניכם הגעתם למבוי סתום. 

נכתב על ידי , 6/1/2019 22:12   בקטגוריות מהעבר, נפש, עצב, רגש, תהייה, תודעה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על חבלים. (הגוף הזה שלי Pt. II)


שקט כזה היה שם,

רוגע כזה,

שכרון חושים כזה.

 

מישהו קשר אותי,

וזה כבר לא היה מוזר,

כי אנשים מאוד אוהבים אותו,

את היצירה הזו,

את הגוף שלי.

שיבארי הוא עדיין פריווילגיה,

אבל אני כבר לא מסתכלת מהצד.

אני שם, כולי.

מישהו התרכז כל כך בכל מה שהוא עשה, וקשר,

ואני ישבתי יפה ובשקט והרגשתי איך כל חיכוך עם החבל

נספח אל העור שלי ומהפנט אותי, כל פעם קצת.

 

מעולם לא פחדו מהגוף שלי,

רק אני פחדתי ממנו.

אבל באותו יום ראיתי אותי באמת.

הרגשתי יפה.

 

נכתב על ידי , 5/7/2018 18:39   בקטגוריות בדס"מ, רגש, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנהיה לראש.


יש לי מסורת שכזו,
בכל ליל 31 בדצמבר מאז 2012 בערך אני מתיישבת בסביבות עשר בלילה ללגום מכוס יין מפונפנת, (בדרך כלל אני שותה את היין שלי מכוס פלסטיק, כמו גברת אמיתית), ולצפות בסרט "סילבסטר בניו-יורק". קראו לזה סמליות. זה התאריך שבו אני צופה בו, ואם לא ב-31 אז לא יאוחר מהראשון בינואר, כל תאריך אחר ירגיש פשוט wrong, לא יודעת.
אם תהיתם, בכל 14 בפברואר אני צופה בסרט "יום האהבה".
ובהאלווין אני צופה ב"מסע המופלא" של הייאו מיאזאקי הגאון, כי זה האלווין ומותר להשתגע קצת. מה גם שזה סרט שגרם לי לברוח כל עוד נפשי בי מאולם הקולנוע כשצפיתי בו לראשונה, אז הנחתי שהוא עוכר שלווה דיו, עם כל הכבוד ל"הסיוט שלפני חג המולד".
בכל מקרה, בכל ליל שנה חדשה אני שותה יין אדום חצי יבש מכוס שהוא ראוי לה ורואה את הסרט ההוא, אבל השנה לא עשיתי את זה.
השנה יצאתי לדייט עם אבא שלי,
וזה היה ממש נחמד.
אכלנו משהו ונסענו לים כדי לשמוע את הספינות צופרות בחצות. השנה לא צפרו, וזה תמוה בעיניי. בים היה  קר מאוד, אבל לא היה לי אכפת. היה פשוט נפלא.
בדרך חזרה נסענו דרך השדות וראינו תן וארנבת.
2017 הייתה די עגומה עבורי, אבל טובה אליי בו-בזמן. הכרתי המון אנשים חדשים ויקרים שאני אוהבת ומעריכה מאוד, והתחלתי לחפש וגם קצת למצוא שמץ של כיוון.
אני מקווה להשפיע על אנשים אפילו יותר השנה, להתפתח, ללמוד וללמד.
לגלות שישרא-בלוג עדיין באוויר היה מדהים. נרגעתי כל כך, ואני מקווה שהשמחה לא מוקדמת. בצל איום הסגירה הבנתי כמה חשוב לי להיות כאן, כמה חשוב לי לכתוב ולשמוע את דיעותיהם של האנשים שעברו פה. כמה חשוב לי לעזור אם אני יכולה, לשוחח, להיות חלק.
גם בית שגרים בו כארבע שנים הוא בית,
ואני מאושרת.
נכתב על ידי , 2/1/2018 14:34   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, שונות, רגש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)