לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אני מופע אימים שלם שכולל שחקן אחד בלבד.

 



נכתב על ידי , 5/12/2015 03:26   בקטגוריות שונות, שיגעון, תהייה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בן אנוש.


ישבתי בתור לפסיכיאטר. כשהגעתי לשם ראיתי אישה שהניחה את כפות הידיים שלה זו בתוך זו. הן יצרו מעין תנוחת תפילה או קבלה ממושמעת של גורל אכזר.

ישבתי מולה וחיבקתי את עצמי ברישול פתטי. התגרדתי.

יש רוטינת-כפות-ידיים אצלי ואצל עוד מישהי.

אם אף אחד לא מגן עלייך, תגני על עצמך.

 

אני מעלה את מינון הואלפורל.

הוא נתן לי את אחד הספרים שלו כנחמה.

אחזיר אותו בפגישה הבאה.

הוא גם קרא את "האמן ומרגריטה".

 




נכתב על ידי , 29/11/2015 18:18   בקטגוריות שונות, שיגעון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוח עירום שכזה. (טריגר חרדה מובהק) / ניסוי.


מזוכיסטית תמיד הייתי. אבל הפעם מתחתי את הנפש שלי לקצה, במו ידי.

הצפתי את עצמי בכל פחד וזוועה שקיימת בי.
תמיד שאלו אותי מה יש לי בראש.
מה באמת יש לי בראש.
אז החלטתי לבדוק את זה.
גרמתי לי להתקף חרדה, וכתבתי כל שביב תודעתי שהתגלה לי.
לא עצרתי אותו הפעם.
התוצאות לפניכם.
~~~
 
זה מטפטף לאט מדי.
אני יושבת בחדר, על המיטה המוצעת שלי. השעה 11:59 ואני גם

את שום דבר ואף אחד
את רעה ורעילה
 
אל תקחו אותי איתכם.
אני יודעת שאני אשמה, אבא אמר לי ללכת לעזאזל ואמא שלי וואו אם אני אמות זה לטובה
אני בוערת והשד מתקרב בזמן שאתם מתרחקים ממני אלפי קילומטרים אל תקחו ממני את דניאל בבקשה
תראו לי את הפנים שלכם אני אשחט את כולכם
 
תשירו לי בהלוויה שלי שירים כלשהם רק שזה ייגמר
בבקשה בבקשה בבקשה אני רועדת כבר אל תקחו ממני אף אחד
 
מעיין אמר שאני היקום ואז הוא הלך
אז ההתכווצות הגדולה כבר התחילה בעצם
 
תשירי תשירי תשירי
ואני אקיא אני יודעת שאני אקיא
 
מישהו אמר לי שהם בפארק למרות שכל החברים שלי לא היו שם
והם שיקרו
והרי תמיד משקרים לי

הכל הרבה יותר מדי כבר, אני רואה צבעים והילות ושחור אדום סגול
ולבן הרבה
וגם את הבת שלי שלמדתי לשנוא
ואנשים לבד
ואנשים לבנים עם עיני עז אני רוצה למות שהם יהרגו אותי וירקדו על הדם שלי
תהרגו אותי 
ותהרגו אותה אני זוכרת את כיתה ז

 



נכתב על ידי , 28/11/2015 21:30   בקטגוריות תודעה, שיגעון, פחד, עצב, נפש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגוע לכאב.


בשבוע האחרון ראיתי שוב את:

הסימנים הכחולים על פנים הזרוע,

מאחורי הירך,

הכוויה שם.

 

גיליתי את:

הכתם האדום על הבטן.

השריטות על הצוואר.

הכתם האדום בין עצמות הבריח,

ומסתבר שהפצע שנפתח בכף הרגל הגליד כליל.

 

הבנתי שאני מתגעגעת לכאב הפיזי.

נזכרתי איך נרעדתי קצת כשהוא ליטף את הצלקת,

ואת הכוויה שמתקרבת לבטן.

קצת.

אני נקרעת,

קצת.

נכתב על ידי , 20/11/2015 21:46   בקטגוריות בדידות, הקלה, התמכרות, חרדות, כמיהה, כעס, נפש, עצב, פחד, צורך, שונות, שיגעון, תאווה, תהייה, תסכול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)