לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זיכרון.


לפני כמה ימים הבנתי שאני לא מצליחה להיזכר בילדות שלי.
כן עולות בי פיסות ושבבי תמונות מאחורי הזיכרון, (את שבבי הזיכרון שכתבתי בזמן שישאראבלוג היה בתרדמת אעלה הנה בקרוב,) אבל לא עולה בי רצף מובנה ולינארי של חיים מוקדמים. הכל מטושטש, חלקי, מוכתם בסוכר או בריח של אלכוהול רפואי.
אדם כותב כדי לבטא ולשמר.
מה ניסיתי לזכור? את מה ניסיתי לשמר ולהשאיר כחותם? לא ייתכן שאת כל זה.
דפדפתי אחורה כדי להתרפק מעט על העבר – ככל הנראה כל מה שאזכור משנותיי אלה, בזכות הכתיבה, הם המאבקים שלי – האישיים, המשפחתיים, החברתיים, מאבקי ליבה. הכל מלחמות.
אני מתעבת מלחמות.
מה יישאר מהשנים הללו? אני כבר לא זוכרת כמעט דבר.
אני רוצה להאמין שהשתניתי; אני מקווה שאכן השתניתי ועברתי כמה תהליכים בגלגול הזה, בשנים שלא ביליתי כאן.
כשלא הייתי, כתבתי המון על אור.
אבל איך נזכרים? 
נכתב על ידי , 16/6/2020 04:57   בקטגוריות שונות, תהייה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הזיקנה.


השנה יום ההולדת שלי הגיע ממש ממש קרוב לפסח, בדיוק כמו הראשון שבהם.

ככל שהם עוברים אני מרגישה שעבר זמני, בעיקר כששואלים אותי אם אפשר ליצור איתי קשר באינסטוש (מה זה אינסטגרם, ואיך הוא עובד? מה קרה לדוא"ל הישן והטוב, שצוחקים כשאני מציעה להתכתב דרכו?)


ככל שאני מכירה יותר בני 19, אני מבינה שהפער ביני לבינם הוא עצום. ודווקא בגלל שהוא לא גדול, אני מתמלאת צער ותהיות.

ככל שאני מתקדמת בהכשרה שלי אני מרגישה מבוגרת יותר, שהרי תכף תהיה לי תעודה, מקצוע של ממש ועבודה "של גדולים". עבודה שאף אחד לא יודע על קיומה, או על הביקוש העצום שלה בשוק.

 

אבל השנה יום ההולדת שלי הגיע ממש ממש קרוב לפסח, בדיוק כמו הראשון שבהם, וזה גרם לי להרגיש כאילו רק נולדתי.

נכתב על ידי , 2/4/2018 12:36   בקטגוריות שונות, תהייה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנהיה לראש.


יש לי מסורת שכזו,
בכל ליל 31 בדצמבר מאז 2012 בערך אני מתיישבת בסביבות עשר בלילה ללגום מכוס יין מפונפנת, (בדרך כלל אני שותה את היין שלי מכוס פלסטיק, כמו גברת אמיתית), ולצפות בסרט "סילבסטר בניו-יורק". קראו לזה סמליות. זה התאריך שבו אני צופה בו, ואם לא ב-31 אז לא יאוחר מהראשון בינואר, כל תאריך אחר ירגיש פשוט wrong, לא יודעת.
אם תהיתם, בכל 14 בפברואר אני צופה בסרט "יום האהבה".
ובהאלווין אני צופה ב"מסע המופלא" של הייאו מיאזאקי הגאון, כי זה האלווין ומותר להשתגע קצת. מה גם שזה סרט שגרם לי לברוח כל עוד נפשי בי מאולם הקולנוע כשצפיתי בו לראשונה, אז הנחתי שהוא עוכר שלווה דיו, עם כל הכבוד ל"הסיוט שלפני חג המולד".
בכל מקרה, בכל ליל שנה חדשה אני שותה יין אדום חצי יבש מכוס שהוא ראוי לה ורואה את הסרט ההוא, אבל השנה לא עשיתי את זה.
השנה יצאתי לדייט עם אבא שלי,
וזה היה ממש נחמד.
אכלנו משהו ונסענו לים כדי לשמוע את הספינות צופרות בחצות. השנה לא צפרו, וזה תמוה בעיניי. בים היה  קר מאוד, אבל לא היה לי אכפת. היה פשוט נפלא.
בדרך חזרה נסענו דרך השדות וראינו תן וארנבת.
2017 הייתה די עגומה עבורי, אבל טובה אליי בו-בזמן. הכרתי המון אנשים חדשים ויקרים שאני אוהבת ומעריכה מאוד, והתחלתי לחפש וגם קצת למצוא שמץ של כיוון.
אני מקווה להשפיע על אנשים אפילו יותר השנה, להתפתח, ללמוד וללמד.
לגלות שישרא-בלוג עדיין באוויר היה מדהים. נרגעתי כל כך, ואני מקווה שהשמחה לא מוקדמת. בצל איום הסגירה הבנתי כמה חשוב לי להיות כאן, כמה חשוב לי לכתוב ולשמוע את דיעותיהם של האנשים שעברו פה. כמה חשוב לי לעזור אם אני יכולה, לשוחח, להיות חלק.
גם בית שגרים בו כארבע שנים הוא בית,
ואני מאושרת.
נכתב על ידי , 2/1/2018 14:34   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, שונות, רגש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלמה.


לילה אחד, בכיתה ב', חלמתי חלום. בחלום הגעתי ליפן, ופגשתי גיישה עם קימונו יפהפה ממשי, בצבע סגול-ורוד-כחול. אני לא זוכרת מה היא אמרה לי או על מה חשבתי, אבל אני זוכרת שראיתי אותה בפתח ביתה שהיה עשוי מנייר.

ואני זוכרת שלמחרת ישבתי לכתוב את הספר הראשון שלי.

היה משהו בכתיבה שריגש אותי, שמילא אותי והעצים אותי. באותם ימים התיישבתי על המחשב רק כדי לכתוב, לא ידעתי יותר מדי על האינטרנט בכלל. רק לכתוב, כמה שיותר. כמה שיותר עמוק, כמה שיותר אמיתי, כמה שיותר הרגיש לי נכון.

משהו בכתיבה תמיד נתן לי אוויר ותכלית. אני מניחה שרבים מכם מרגישים משהו דומה, בעוצמה כזו או אחרת.

הצלחתי לכתוב שבעה פרקים מלאים לפני שהובלתי את סבתא שלי אל המחשב בהתלהבות ובגאווה כדי להראות לה מה יצרתי, וגילינו יחד שהוא נמחק. כולו.

כל העבודה שלי, כל היזע וההשקעה האלה פשוט נעלמו. זה הרגיש כמו אבדן של אדם קרוב.

וכמו אחרי כל אבדן, מנסים להמשיך הלאה. מנסים לצמוח ממנו. אז ניסיתי לשחזר, אבל לא זכרתי את כל הפרטים, והשחזורים היו חיוורים לעומת המקור שישב לי בתת המודע וצחק אליי משם.

 

הכרתי את ישרא-בלוג שנים, ואף פעם לא היה לי האומץ לפתוח כאן בלוג, אבל אני שמחה שעשיתי את זה.
אני לא יודעת מה להגיד. אולי שלמרות שהשחזור יהיה עגום לעומת המקור, ולמרות כל הנדושות שבמשפט הזה, זו לא באמת פרידה. ושאמשיך לכתוב במקום אחר. או לעצמי.

שהיה לי העונג העצום להעביר כאן כמעט ארבע שנים מאמצע גיל ההתבגרות שלי עד היום, פחות או יותר. ששמחתי להכיר אנשים, לחלוק חוויות ותחושות, להקשיב, להעצים ולהתחבר לחלק שבי שרצה לכתוב.

תודה על כל אלו, אתם בהחלט מוזמנים לשמור על קשר: [email protected]

נשתמע.

 

 

נכתב על ידי , 8/12/2017 18:04   בקטגוריות שונות, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)