לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

Skype:  antichrist1011 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שלום.


זו כמו הנשימה הראשונה שממלאת את הריאות אחרי שהייה ממושכת מתחת למים.
נכתב על ידי , 6/6/2020 01:26   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על קשיים, התחלות והחלטות.


בכל פעם שמתחילה שנה חדשה, קשה לי להתרגל לספרה הבאה בתור ברצף השנים. בין אם זה ביומן, בין אם במכתבים, אפילו כאן קשה; קשה לי להרפות, קשה לי להיפרד, קשה לי להתנתק מהעבר. אולי זה הפחד לשחרר ממה שמוכר לי. 

את הטקס שלי עשיתי עם אמא שלי השנה, שתינו ישבנו יחד לצפות בסרט שאני צופה בו לבדי בכל ליל שנה חדשה, וזה היה שונה. זה הרגיש טוב- להפוך משהו מאוד שלי לאירוע משפחתי ולשתף את אמא שלי הרגיש טוב, אני לא ממש משתפת אותה בדברים יותר, ואולי הגיע הזמן.

 

בשנה שעברה התחלתי או חזרתי לעשות המון דברים שלא היה לי אומץ לסיים: התחלתי לחקור צמחונות, ומעדתי פה ושם; התחלתי תהליכי מעבר דירה שלא הגעתי בהם למעבר עצמו; חזרתי הנה, אבל בקושי כתבתי; חזרתי לקרוא מבלי לסיים ספר אחד; חזרתי לחקור את המיניות שלי מבלי להיות משויכת לאיש, מתוך פחד גדול- וזו, אולי, הייתה הטעות הגדולה ביותר- ככל שהגנתי על עצמי נסגרתי, וחששתי להתמסר לאחרים ולעצמי. זה עוול גדול.

מצד שני, ניסיתי לנסות, ואני גאה בעצמי על כך- קראתי קצת, למדתי קצת, רזיתי, יפיתי מעט, העצמתי את עצמי, עמדתי על שלי והכרתי אשים חדשים.

 

השנה אני מקווה לסיים את כל מה שלא סיימתי, או לפחות חלק מהדברים. אני מקווה לדבר יותר עם אמא שלי; להקשיב לפחדים שלי ולהילחם בהם בו זמנית; לכתוב כאן פעם ביום, אפילו כמה שורות, רק כדי לממש את התשוקה שלי; להתייצב ולמצוא לי מקום. אני חייבת את זה לעצמי ולסובבים אותי.

יש לי הרגשה שכל הניסיונות לנסות היו נחוצים ונכונים עבורי, וזו התחלה.

נכתב על ידי , 1/1/2019 00:59   בקטגוריות אופטימי, תהייה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלגולים.


כשנולדתי, השיער שלי היה מה שקולין מקאלוג כינתה כ"שיער טיציאני".

הוא זהר באדום בוהק, עמוק ואמיתי שכזה.

אמא שלי טוענת שנולדתי חילונית, ואני טוענת שנולדתי בת 40. כל אחד טוען משהו.

 

כמעט הכל נעצר, ומנגד ממשיך להתקדם.

מנעולים נפתחים בי, וזה נפלא. מצאתי אדם שאני אוהבת, ושחשוב לי, וזו הפעם הראשונה זה זמן רב שראיתי במישהו בית ומקלט.

 

השיער שלי הפך חום, אבל רמזים לאור שמש עדיין נשזרים בו חוטים-חוטים, מפעם לפעם.

נולדתי ועודני חילונית בעולם דתי, אבל יש הקלה,

ובכל שאיפה ונשיפה אני מתמלאת בתכלית.

נכתב על ידי , 11/9/2018 17:17   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על היפוך יוצרות.


לא יכולתי שלא לשים לב כמה שונה הייתי כשאתה הוגבלת.

וכמה שונה ומבעית,

ומעצים, ונפלא,

ומתוקן ומקובל היה

להתקיים בתוך החור השחור של עצמי, של הנשמה הכאובה והרוצה שלי,

ובמקום הזה, להרגיש חזקה.

יפה.

מושכת.

להרגיש שאני ראויה לאהבה, למבטים מעריצים, לכניעה של עצמי, ל"אני" הכי טהור שלי.

להרגיש שאני ראויה להכל.

נכתב על ידי , 18/8/2018 07:09   בקטגוריות בדס"מ, תודעה, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
6,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטי כריסטוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטי כריסטוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)