לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג אופנה וסטיילינג.


מעוניינות בסטיילינג אישי? שלחו מייל. :)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

קצת טיפים ודברים מגניבים לתחילת השבוע (-:


שלום לכולם,

שוב אני, אלינור, בנוגע לאפנה...

טיפ ראשון- אני ממממממש אוהבת ללבוש חצאיות A וסריגים רחבים...

שימו לב שכמעט בכל אווטפיט אני משלבת ג'ינסים. זה מעניק למראה לוק קז'ואל מגניב.



 

רציתי לדבר קצת על חולצות מכופתרות.

אין דבר יותר לא סקסי משילוב לא נכון של חולצה מכופתרת.

חולצות מכופתרות חשוב להתאים עם המון טעם, מדובר בפריט לבוש מעט גברי, מעט עסקי.

לכן, אני תמיד ממליצה קודם כל לשלב את זה עם מכנס צמוד או חצאית, כדי להעניק מראה נשי יותר.

בנוסף, מעל לחוצה אני תמיד ממליצה לשים איזה סריג רחב וזרוק כדי להעניק למראה האלגנטי את הקלילות המבוקשת.

קצת דוגמאות...





 

קצת אקססוריז- תמיד משדרג הופעה מסתם נחמד- למגניב ממש... הפעם- טבעות.



 

עוד הופעה מגניבה לנועזים מבינכם... אני תמיד אומרת- אין יפה מהדפס נועז בשילוב עם פריט לבוש נוסף שיאזן את הצבעוניות. ראו דוגמה...



 

וכמובן- איך לא, תסרוקת כסיפתח, כדי להראות כמה תסרוקת משנה הופעה.



 

מקווה שלקחתם איתכם את הטיפים להשבוע...

מוזמנים לדפדף ולקחת רעיונות.

וכמובן, אני יותר מאשמח לתת טיפים באופן אישי דרך כתובת המייל שלי [email protected]

מוזמנים להמשיך ולעקוב אחר הדברים שאני מעלה.

 

שבוע מצויין. חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 4/1/2014 23:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,075
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה , עיצוב תעשיתי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאשניסטה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאשניסטה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)