לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

מי אני, ולמה


לפעמים, אני חושבת על זה שבד"כ אני לא כל כך עומדת על שלי, לא דורשת מה שמגיע לי, מקבלת את זה שרע לי, מקבלת את היחס הלא הוגן הזה, מקבלת ומפנימה שאני מעין שק חבטות. לפעמים.

 

ולפעמים במקום לקבל את זה, אני נלחמת. אני עומדת על שלי. אני לא מוותרת כשאני יודעת שלא מתנהגים איתי בצורה אנושית, שלא מגיע לי שיקראו לי בשמות כאלה. אני נלחמת. אני לא מוכנה להסכים בשום רגע שאני לא צודקת הפעם, אני תופסת ביטחון ומחליטה שהגיע הזמן שאני אגיד מה אני מרגישה כשמתנהגים אליי ככה, שהגיע הזמן לא להיות שק חבטות

 

ותמיד בראש שלי, היה נדמה לי שברגעים כאלה, שאני סוף סוף אתמלא בכוח - אני ארגיש טוב. אני אדע שאני צודקת ואלחם על זה וארגיש טוב.

 

אבל כשזה עמד במבחן המציאות, זה נכשל. 

וזה מוזר, כי אני יודעת שאני צודקת, אני יודעת שהבנאדם מולי יוצא עליי ומחליט בשבילי מי אני, אומר לי מי אני, וטועה לגביי.

 

סוף סוף, אחרי הרבה מאוד שנים, אני מוכנה להילחם. אזרתי הרבה כוח נפשי כדי לצאת מול האנשים הללו.

אם הם היו פוגשים אותי לפני שנה, כנראה הייתי מגיבה להם בסופו של דבר ב"סליחה, אשמתי" רק כדי למנוע ריבים שאני כל כך שונאת

ריבים, קשה לי איתם.

 

אז למה בעצם בסופו של דבר אני זוכה לחסימה? למה אני נוטה להאמין לכל דבר שאנשים אומרים עליי? אפילו כשאני יודעת שהם לא צודקים

זה מצב כזה, שגם אם בן אדם יבוא מולי ברחוב ויגיד לי שאני שרמוטה, או טיפשה, אני אאמין

כי אני ארגיש שהוא יודע כנראה יותר טוב ממני

אם חבר או חברה, גם לא בהכרח קרובים, יחליטו שאני בנאדם מסויים, אני אאמין. אשתדל שלא, אבל אאמין. כי הם דיברו איתי, גם אם רק שיחה אחת, ונחשפו לאדם שאני, אז הם כנראה יודעים

 

אולי אני זאת שלא יודעת.

 

 

 

לפעמים, כשאומרים לי מי אני, איזה מין בנאדם נוראי אני, אני אאמין וארצה לסיים את זה, לא לקום מחר.......

כי הם יודעים, והם החליטו שאני בנאדם כזה, ובן אדם כזה- כמוני- הוא כנראה בזבוז של חמצן.

לפעמים אני לא רואה את התועלת שלי לעולם הזה.. 

נכתב על ידי Feel again , 15/7/2014 18:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)