לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

הפסטיבל הכי מדהים בעולם.


בעצם, אין לי פסטיבל אחר שהייתי ושאני יכולה להשוות אליו, אבל הפסטיבל הזה בהחלט הציב רף גבוה!פרח

 

אזזז... את הפלאפון הצלחתי איך שהוא לאבד שם

מצחיק שמליטר של וודקה שם לא היה לי אפילו ראש, אבל מחצי פחית של בירה קיבלתי אחלה ראש

דמיינו לעצמכם: (ופה נכנס האפקט הזה של חלום שתמיד שומעים בסרטים)

אני, בראש, סווצ'רט עם כיסים פתוחים. מתלבטת מה לעשות עם הפלאפון שנייה לפני שאני נכנסת להופעה של בורגור, וכמו טיפשה מחליטה לשים אותו בכיס של הסווצ'רט. הספיקו לי 5 דקות של סאטלה וקפיצות כדי למשש את עצמי (גרר) ולגלות שהפלאפון כבר לא עליי

 

הרבה בכי, שעה של חיפושים עם פנס בין רגליים של אנשים (מיותר לציין שחברה שלי מדהימה וגם כשהפצרתי בה לראות את ההופעה ולעזוב את זה היא התעקשה להמשיך לחפש), ולחשוב שכל זה קרה בשעה האחרונה של הפסטיבל

 

אז כן, טסתי רק עם חברה אחת והרבה הזהירו אותי מזה, כי זה נורא תלות ונורא קשה 24/7 עם אותו בנאדם. אבל, למרות הריבים פה ושם אני באמת לא חושבת שיש בנאדם יותר כיפי שהייתי רוצה לחוות איתו את הפסטיבל הראשון ואת הטיסה הראשונה לבד לחו"ל :)

 

חשבתי להוסיף תמונות אבל הגו פרו שלי בוגד בי ולא רוצה להעביר לי את התמונות למחשב! (בסביבות ה900. כן.) בעיה כלשהי עם הכרטיס זיכרון שדורש פירמוט כל פעם כשהוא מתחבר למחשב.. אם מישהו מבין בזה אני אשמח לעזרה :)

גו פרו ושק אגרוף, באמת המתנות הכי טובות שיכולתי לבקש ליום הולדת

 

אז בקרוב אני אעלה פוסט עם כמה תמונות משם, אבל בינתיים (גם כי אני עצלנית) תסתפקו בפוסט שלה - הוא די מצליח להעביר לכם מה עברנו שם, למרות שזה כלום לעומת כל מה שקרה שם קריצה

 

◄◄◄◄ http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=828585&blogcode=14184235 ►►►►

נכתב על ידי Feel again , 21/8/2014 17:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)