לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

you got to be free..


מתי אני ארגיש מספיקה? שוואלה, אני מעניינת ושווה להכיר אותי?

ליד כל הבנות פה אני כלום. כל אחת מהן יותר מגניבה מהשנייה ואני? אני סתם איזה אחת שקצת פתי, עם גו פרו שלמדה פעם בס וMMA..

אני סתם אחת שרוצה שתשימו לב שהיא קיימת בלי שאנסה להתבלט, אחת שרוצה שיאהבו אותה, שיראו אותה באמת

 

אחת שמסוגלת למצוא את עצמה בין 50 איש

 

אני רוצה קצת שקט פנימי, קצת להרגיש שייכת ואולי אפילו אהובה.

 

קשה לי שאני מרגישה שלוחצים עליי להיפתח פה ולחפש בי רגעים מעניינים מהחיים כדי שיגידו 'וואלה, אותה באלי להכיר קצת יותר'..

 

זה בסדר לרצות דברים כאלה, שאני יודעת שלא יתגשמו? זאת לא פסימיות לדעתי, זאת כבר מודעות למצב..


"הסדק נפער, הגבול כמו מיתר בשמיים

בשנת אלפיים, אני מיותר.. כל יום אותו דבר

אין לי שום כיוון אני שוכב ערום עטוף ברחמים אלוהים

שעות ויש לפעמים, עוברים כל הלילות כל הימים..


איך בשם שמיים

איך כל זה נגמר

ואיך אני לא נקשר בינתיים בשנת אלפיים

אני מיותר. כל יום אותו דבר".

נכתב על ידי Feel again , 8/9/2014 00:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)