לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

כמעט שבועיים


שלא כתבתי פה.

למרות שלהיכנס לקרוא פה קצת יצא לי פה ושם

הרבה מאוד קרה בשבועיים האלו שקצת קשה לי אפילו לסדר הכל בראש ולנסות לתאר ולפרט

 

קשה לי להאמין שאני רק חודש במכינה ויש שם כבר כמה אנשים שיש לי איתם חיבור נפשי ממש עמוק, או לפחיות התחלה של אחד כזה

אני רק מקווה שאני מספיק חכמה בשביל לשמור, בשביל לקיים, לא לאבד..

 

שבוע שעבר היה שבוע ניווטים והיה מדהים! ה3 ימים הראשונים היו עיוניים וקצת בלתי נסבלים אבל היומיים בשטח היו מדהימים. זכינו במדריך שהוא לא בוגר של שנה שעברה או אחד מוזר, אלא אחד שסיים 5 שנים באגוז, לא שזה משנה, אבל הוא היה עם אופי מדהים והערצתי אותו, לגמרי. יצא לי לשבת איתו ולדבר איתו על כל התסכול שלי מהצבא ועל מה הוא חושב, ובאמת שהצלחתי ביום אחד ללמוד ממנו המון

בניווט לילה שעשינו איתו היינו כל כך תותחים שסיימנו את כל הנ.צ. מהר מדי, אז הצעתי לו לעשות לנו הפעלה חחח אז הוא לימד אותנו איך להסוות את עצמנו בשטח, לשבור צורה.. הוא רצה גם ללמד אותנו לנווט לפי הכוכבים אבל לא היה אפשר לראות את הקסיופאה (מצחיק לחשוב שהיה איזה אחד שכבר ניסה ללמד אותי את זה פעם בדייט לשון)

את הסיבה לזה שהוא קרה לי שושנה וויקטור אני כנראה לעולם לא אדע חחח

 

אז הספקתי להישבר. וכשאני אומרת להישבר, אני לא מתכוונת לסתם להישבר, אני מתכוונת לבכי הזה שבא ממקום מאוד חשוך ועמוק בלב, מקום שבד"כ מרוב שהוא פגום ומזוהם, לא פותחים כמעט. סיפרתי להן על היום ההוא, על כל מה שהוא הביא איתו ועל האדם שהוא גרם לי להיות

בכיתי על זה שבחרתי לא במודע לשכוח ממך, לא לציין שיש לי 4 אחיות אלא 3 בכל מצב ששואלים אותי. מחקתי אותך. 

איך יכולתי?

 

לשנה הזאת אאחל לעצמי למצוא את הדרך להנציח אותך בלי לחיות את הכאב כל יום, ללמוד לקחת את זה למקום החיובי, לפרוח מתוך זה , ללמוד.

אאחל לעצמי ללמוד לקבל את עצמי, להשתנות במה שצריך, להשתפר, לחלום ולקוות

ללמוד להעריך קצת יותר, ללמוד מה שלמור קרוב אליי ואיך לעשות את זה

 

ולאהוביי וגם לשונאיי אאחל אותו הדבר בדיוק :) וגם לכם אנשי ישרא

אני בד"כ לא מתלהבת מחגים, וגם הפעם אני לא להוטה על ראש השנה, אבל עדיין יש תחושה של שנה חדשה, והזדמנות לדף חדש, שנראלי שכדאי שאני אקח

אבל בעצם, כל יום יכול להוות דף חדש, אפילו כל רגע או דקה, הזמן טס והכל משתנה, שום דבר לא סוף העולם

 

נראלי שלא יכולתי להיות יותר קיצ'ית ממה שהייתי עכשיו..

 



 



 




ובנימה אופטימית זו, שתהיה אחלה של שנה :) חחח

 

 

נכתב על ידי Feel again , 25/9/2014 15:13  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישרא-בלוג
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)