לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

אז ככה,


לא מרגישה טוב כבר מאתמול אז נשארתי היום בבית ולא הלכתי למכינה, וכמובן שהמדריכים יציקו לי ויבקשו שאני אבוא הערב, ואחרי ששכנעתי אותם שאני אבוא מחר, הם רוצים שאני אבוא ב8 בבוקר.. שעה וחצי נסיעה, למה להיות חארות?!

 

ובנימה אופטימית זו, בכיתי הרבה ביומיים האלה. לאלא, לא בגלל ששברו לי את הלב או שעובר מעליי איזה ענן אפור - עשיתי מרתון האנטומיה של גריי.

נראלי שזאת הסדרה האהובה עליי כרגע (לפחות עד שתכירו לי סדרה אחרת באותה רמה או אפילו יותר).

יותר מדי עצב, ריבים ומוות היו בפרקים האלה ואולי יש קשר גם לזה שקיבלתי מחזור והוא קשה ממש, וההורמונים שלי משתגעים, אבל וואו- כמה בכיתי.

 

 

Well said.

 

 

אני רוצה שיאהבו אותי במכינה. אני רוצה שלא רק יגידו שאני נחמדה, אלא יחפשו אותי במהלך היום ויירצו להיות איתי. אני רוצה להיות חשובה ולא סתם עוד אחת, בשונה מהתיכון, אני רוצה להיות אחת שזוכרים ורוצים לשמור קרוב.

אני נלחמת, אול לפחות מנסה, במחשבות הלא פוסקות של תחושה שאני לא מספיקה בשבילם, לא מעניינת מספיק, לא יפה מספיק כמו שאר הבנות שם..

 

אני רק רוצה שיהיה לי טוב חברתית.

שאני באמת אגיע למצב שהם כמו משפחה בשבילי.

כי אם זה לא יצליח פה, למה שזה יצליח בצבא?

 

אני לא רוצה לוותר לעצמי במכינה, אני לא רוצה לפרוש ושוב לבחור להיכשל כשמשהו מאיים עליי. בקצב הזה, כשאני אתגייס לקרבי אני אעשה אותו דבר בדיוק ואפרוש כשיתחיל להיות קצת קשה. 

 

לא. זה הזמן לשנות את זה ולהצליח לעבור את השנה הזאת, עם כל הקושי שבה

להגיע לצבא אדם יותר חזק, יותר בטוח בעצמו

חיוך שטני

 


 

אני מתגעגעת אליך.. ♥

נכתב על ידי Feel again , 28/9/2014 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)