לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

מחשבות קטנות


יומיים שלמים איתו, הרגישו כמו מתוך סרט. היה מדהים. הוא מדהים.פרח

 


 

 

בכל זאת, למרות שהכל הולך טוב, אם זה במכינה, איתו, או עם חברים שנשארו לי אי שם בבית,

יש באוויר מן תחושה שזה לא אמיתי. שמשהו הולך להישבר ולהתרסק בקרוב.

ואולי אני סתם פסימית (כרגיל)

 

שוב חלמתי על הצבא ושוב נכנסתי לתסביכים עם עצמי אם בחרתי נכון לעשות מכינה וקרבי ~ להכפיל את זמן השירות שלי

הלוואי שכן

 


אני מרגישה שלא נשלחת אלינו במקרה. מה הסיכוי? בטוח יש משהו מאחוריי ההגעה הלא צפויה שלך והחלק שאת תתפסי בחיינו

אני מחכה לשיחה שלי איתך על מוות

על אובדן

על שינוי

לא יכולה לחכות

את יכולה ללמד אותי כלכך הרבה על איך להתמודד

רק לחשוב עלייך גורם לי לדמעות

אני מעריצה אותך.

נכתב על ידי Feel again , 5/10/2014 01:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)