לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

עוד פוסט פולני משובח


עזרתי היום להרבה אנשים והצלתי ילד קטן (סיפור ארוך)

כבר שכחתי כמה טוב זה עושה בלב לעזור ככה

 

 


 

אני מתקשה להבין אנשים לפעמים. אם אתה מעוניין להיפגש, אז לך על זה. אל תשנה את הדעה שלך אחרי חמש שניות ותסנן אותי ותגרום לי להרגיש כאילו אני מטומטמת.

באותה מידה, הכרתי מישהו היום ברכבת, החלפנו מספרים (בקטע ידידותי כי הייתה כימיה מטורפת) דיברנו צחקנו והמשכנו לדבר בפלאפון, וגם הוא פתאום הפסיק לענות.. למה? מה הקטע הזה שאנשים מרשים לעצמם להתנהג אליי ככה? לא מגיע לי היחס הזה 

 

ואתה.. למה שתחליט לי מה התמונת פרופיל שלי? סבבה, אני בחזייה בה, אבל לא רואים!  השיער מסתיר! אז מה הביג דיל למה לעשות מזה עניין,, חוץ מזה שאפילו שאתה הבן זוג שלי, יש לי את הזכות לשים אותה גם אם היא לא מוצאת חן בעיניך. 

 

 

 

 

נזכרתי כמה אני לא אוהבת חגים.. וכמה טובה לי המכינה. כמה אני שלמה עם ללכת על בסיס סגור. זה- כבר לא הבית שלי.. אני לא יודעת מה זה בשבילי, אבל זה נהיה רק מקום לחזור אליו מהמכינה, לנוח ולהיות קצת עם ההורים. זה כבר לא המקום הנוח שאליו אני רוצה לברוח.. וחבל..

 

 

💤זזתי לישון כל החג..💤

נכתב על ידי Feel again , 9/10/2014 00:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)