לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

לשרוד


בא לי לברוח מפה קצת.

 

מכתב קטן על המקרר וחדר ריק.

 

תיק גדול, שק שינה, אולי קצת אוכל ונסיעה ארוכה, כזאת שלא עוצרים בה עד שלא רואים רק חול וחול וחול.

 

באלי לנסוע לדרום, להקים אוהל ולהישאר שם

 

לבד

 

לשרוד

 

ואולי לא, אולי להתייבש ולאבד את ההכרה

 

בלי שום אדם מסביב שיכול לעזור

 

כי בסופו של דבר, על אף אחד אי אפשר לסמוך

 

לא עליו, לא עליה, ולא עליכם.

 

להישכח

 

כמו שאני נשכחת יום יום אצל רבים שנותנים לי תחושה קטנה שהפעם זה יהיה שונה

 

"הכל הבל הבלים". קהלת מעולם לא גרם לי להזדהות עד עכשיו

 

אני צריכה ללכת לאבחן אם זה דיכאון לא מאובחן. אבל ברגע שהוא יאובחן - הופ - הלך לי החלום על הצבא.

 

כי הצבא רק מחפש למצוא בך נקודת חולשה קטנה ולהפיל אותך למטה.

 

עוד ישחררו אותי על נפשי

 

ולמי שם באמת יהיה אכפת שחלמתי על קרבי כבר 3 שנים

 

הרי מי אני בשבילם? עוד אחת? 

 

איך 

 

איך אני אמורה לערער בלי להרגיש נואשת ומטומטמת.

 

איזה יום רע

 

 


 

 

 

So it's not hard to fall
When you float like a cannonball

נכתב על ידי Feel again , 9/10/2014 18:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)