לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

היי את, מלפני 10 שנים


שלום feel again בת ה-8,

 

את בדיוק בשנה השלישית להתאהבות הלא מוסברת ב*שם בדוי כלשהו*, אז רק רציתי לומר לך שהוא אידיוט גמור ומתנשא שיגנוב לך את הפלאפון ביום מן הימים ויעמיד אותך בסיטואציה לא נעימה!

כן כן.

חשוב שתדעי את מה שלי לקח הרבה זמן להבין - אופי יותר חשוב מיופי. אל תתפתי למראה, למה שאדם משדר כלפי חוץ.

והיי, בסביבות כיתה ח', אל תפלי לרגליו של *שם בדוי כלשהו אחר שהיה חבר שלי* הקוף, חבל. ;)

 

קחי את החיים באיזי ונצלי בהם כל רגע. כי הנה אני פה, בת 18 וקצת, יושבת לי בכיתה במסגרת מכינה קדם צבאית, והילדות שלי קרבה אל סופה.

אל תשבי בבית ותתמרמרי על שטויות ועל בנים מפגרים.

עוד כמה שנים, כ5 שנים, את תאבדי את החברה הכי טובה שלך - את אחותך.

אי לכך ובהתאם לזאת, אני צריכה שתקשיבי לי ותקשיבי לי טוב:

אני יודעת שכרגע כל מה שחשוב לך זה אך ורק עצמך, ואת לפעמים מגעילה, אבל חשוב שתביני שזה הזמן שלך לנצל את הזמן איתה כי היא תיעלם ולא תחזור לעולם ואת לא רוצה להיות במצב שלי ולחשוב "מה היה קורה אם".


תשתדלי לא להיות ביקורתית כלפי עצמך, ואולי אפילו לאהוב את עצמך,

כי למה לא בעצם?

 

מאמינה בך,

 

feel again בת ה18. :)

 


אולי כן יוצאים דברים טובים מהמכינה הזאת. בשיעור כלשהו, אמרו לנו לכתוב לעצמנו של גיל 8, מכתב, על מה שאנחנו רוצים.

זה גרם לי לעמוד מול כל החרטות והדברים שאני פחות שלמה איתם. דברים שהייתי רוצה להיות ואני לא. דברים שהייתי רוצה להרגיש ואני לא.

 

אולי אני אשלח את זה בדואר רשום?

נכתב על ידי Feel again , 10/10/2014 18:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)