לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

"בית"


קל לדעת שמשהו רע עובר עליי. קל מדי. הצורך הזה לפרוק ולכתוב פה כל כך הרבה פעמים ביום די מתאר את זה מעולה.

 

אני משתגעת

 

אני לא יכולה יותר להיות פה

 

ב"בית" הזה

 

נמאס לי להשתדל בשבילה, נמאס. כן, אני לא רוצה לחזור לפה מהמכינה, אבל זה לא שיש לי מקום אחר כאופציה

 

שם זה לא בית, פה זה לא בית. אין לי באמת בית

 

אין לי מקום כזה בתקופה האחרונה

 

אז הגיוני שאני ארגיש כל כך אבודה וחסרת מוצא

 

שאני ארגיש שאני מסתובבת פה ללא שום כיוון, כלפי חוץ הכל נראה בסדר איתי, אבל בפנים, סערה

 

אני לא חושבת שאני אצליח להמשיך להסתובב ככה עוד הרבה זמן

 

לפעמים אני כל כך עצבנית על עצמי שאין לי באמת את האומץ להתאבד.

 

 

 

 

אין לי מושג איך אני ממשיכה מפה, אבל משהו חייב להשתנות.

 

 

נכתב על ידי Feel again , 10/10/2014 22:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)