לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2014

לחיות או למות


  1. ראיתי עכשיו את הפרק האחרון של העונה ה6 של האנטומיה של גריי, יותר מדי מוות, בכיתי כמו תינוקת
  2. הכלב של אחותי רץ היום לכביש בשנייה שעברה מכונית. עניין של מאית שנייה ותגובה מספיק מהירה ובמזל הוא בסדר, אבל כבר ראיתי את המוות בראש שלי.
  3. יום יום אני פותחת את הבוקר עם מבזקים של עוד ועוד הרוגים בפיגועים בירושלים, וכואב לי פיזית בלב.
  4. אמרתי ליותר מדי אנשים השבוע שיש לי 2 אחיות כשבכצם.יש לי 3, פשוט, להתחיל להסביר שמתת זה.. קשה מדי.. ועל כל פעם כזאת רציתי להחטיף לעצמי מכות שאני בכלל מסוגלת לא לציין אותך כאחותי, בלי קשר לזה שהיית החברה הכי טובה שלי.
  5. נפלה רקטה באשכול. הייתי ערה בשעה הזאת במקום קרוב ושמעתי את הנפילה בעצמי.

כל הסיבות הללו, כל המקרים הללו, גרמו לי להבין משהו.

 

אני לא מפחדת למות, אני מפחדת שימותו אחרים.

הלוואי שיכולתי למות במקומם, לחסוך כל כך הרבה דם. ולא, ממש לא ממקום מזוכיסטי, אובדני, או אבחנה רפואית אחרת כלשהי שתתייגו אותי כחולה בה. אני יודעת שאני לא כזאת. אני פשוט הרבה פעמים מרגישה שהמשמעות שלי בעולם הזה פחותה יותר משל הרבה אחרים. ואם אני יכולה למנוע מוות של אדם חשוב לדוגמא רופא שיכול להציל חיים רבים, הייתי עושה את זה. לפחות הייתי רוצה להאמין בזה, כי לא הייתי במצב כזה עדיין.

 

אני לא מבינה לפעמים איך עכשיו אני מצליחה לחיות אם נקרא לזה ככה בכלל, בלעדייך. את חסרה לי.

 

הייתי רוצה לקשר את זה לרצח רבין, אבל זה יהיה יותר מדי ברור מאליו. רבין נרצח ובכך נמנע השלום, ואיתו חיים רבים שנלקחו שנים על גבי שנים אחרי הרצח הנוראי שלו. הלוואי שהיה אפשר להחזיר את הגלגל אחורה..

 

נכתב על ידי Feel again , 8/11/2014 22:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)