לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2014

פעם יכולתי לפרוק כאן הכל


הייתי רוצה שיהיה לי האומץ להיחשף פה. לא רק נפשית, אלא גם לשים פה תמונות שלי כמו ישראבלוגיות רבות שיצא לי לראות פה.

אבל במחשבה שנייה, זה קצת יאבד מהטעם לא? הרי כל הרעיון של ישרא מבחינתי זאת היכולת שלי לפרוק כל מה שעחבר לי בראש ובלב מבלי לפחד שישפטו אותי או יידעו מי אני. אבל מהרגע שהתחלתי להכיר מפה אנשים (כולל החבר הנוכחי) זה השתנה. אני כבר לא יכולה לכתוב פה ל"זרים"- אז אני מוצאת את עצמי תוהה למה, ואיך להמשיך מכאן.

 

נראה לי שאני אחזור לצלם. זה חסר לי, העיסוק הזה בתחביב כלשהו. במכינה אין לנו כמעט זמן לזה, כי כל הפסקה מנוצלת לצורך פרויקטים שצריך.לעבוד עליהם ואם התמזל מזלך ואין לך פרויקט או אחריות כלשהי, זאת לא שאלה בכלל - שנ"צ!

 

אני רוצה להביא גיטרה למכינה אבל אני מפחדת עליה מדי. דברים שם נגנבים, נעלמים,  נשברים. 

נכתב על ידי Feel again , 18/11/2014 09:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)