לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2014

גוש חסר תועלת


זה קצת אירוני איך אנשים שמכירים אותי אומרים לי דברים טובים עליי וכמה אני לא אחת שרואים כל יום,

ומרעיפים מחמאות עד שכבר באלי לקבור את עצמי בפוך מרוב מבוכה

כשבמכינה אנשים פשוט מסתכלים עליי לגמרי הפוך. אני כלום פה, אין לי משמעות. במשחקים שצריך לחקות אחד את השני זה נורא ברור שלא יחקו אותי, כי הם לא באמת מכירים אותי מספיק כדי לדעת מה אני עושה בד"כ ולצחוק על זה.. והכי נורא? שזה לא באמת משנה להם.. לרובם לפחות.. אני פשוט העוף המוזר פה. 

 

אפילו החברה הכי טובה שלי פה כבר נפתחה ועכשיו כולם מוקסמים ממנה ונראה שטוב לה. אני שמחה בשבילה ממש אבל בתכלס, שאלתי אותה עכשיו מה איתה ואיך הולך והיא סיפרה אבל לא חשבה לשאול אותי חזרה.. כי זה כבר לא מעניין אותה כנראה..

 

אני רוצה להאמין ששווה להכיר אותי או להיות איתי במערכת יחסים, אבל עפ כל המאורעות האחרונים- עדיף לי כבר להיות לבד. לטוס לאיזו ארץ רחוקה ולחיות לבד, לא לדכא אחרים ולתת להם להשתחרר מעלוקה כמוני..

 

מה הטעם להמשיך מפה 

מה הטעם לקום מחר בכלל?

 

אין לי מה להציע לאחרים, אין בי כלום. אני גוש חסר תועלת.

 

 

לקח לי זמן להבין שהבעיה זה לא באנשים פה אלא דווקא בי. אני לא ברמה שלהם, אני הרבה רמות מתחת ואני שונה. 

 

איבדתי את עצמי, אני מתקטנת ומשתנה לרעה, ואני מרגישה איך נחרטות לי כאן צלקות שעלולות להישאר אפילו לכל החיים.

וכמו טיפשה, אני הולכת ועושה דברים שאני מתחרטת עליהם אחכ. רק כדי להרגיש קצת אהובה. איבדתי כבר כמה אנשים מאז שהתחיל דצמבר, אנשים שחשובים לי בטירוף.. וזה כל כך כואב ואין לי מושג איך להתמודד עם זה

 

 


 

 עריכה (15:00):

הם יודעים שאני ישנה בחדר צהריים. סבבה להפעיל סרט ולראות, ומסתבר שכשישנתי הצטרפו עוד כמה אנשים והם כבר 10+. אבל למה לעשות רעש ולהעיר אותי? ואז כשאני מבקשת שטיפה יתחשבו פשוט להתעלם ולהמשיך? איפה הרגישות לזולת של אנשים פה במכינה הזאת??? די אין לי כוח כבר.

 

כמות המשפטים שאני מזדהה איתם פה גדולה מדי כדי להתחיל לצטט אותם פה..

נכתב על ידי Feel again , 6/12/2014 12:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)