לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2014

השאלה העיקרית: קרקל או פלח"ץ?


מזמן לא היה לי שבוע כל כך עמוס!

כל כך עמוס שאני כבר לא זוכרת מה עשיתי בהתחלה שלו :)

 

מה שכן, בספונטניות נסעתי לאילת עם כמה חברות, והיה סבבה לגמרי! מה שכן, הבנתי שאני צריכה חברות קצת יותר שטותניקיות וזורמות, כאלה שיזרמו איתי לעשות דברים הזויים ושאם רואים משהו מגניב - פשוט ללכת ולעשות אותו. הם יותר באו בראש של לשתות ולהשתזף, וזה לא מספיק לשון

יצאנו שם לשתות והכרנו 2 בנים ששיחקו אותה תיירים, נתנו לי לדבר ולהביך את עצמי עם זה שאיכשהו על דך אני מעולה באנגלית אבל בדיבור אני עילגת, ורק בסוף הערב גילינו שהם שניהם ישראלים קקות שעבדו עלינו בזכות זה שחברה הייתה עם אחד מהם!

אני ועוד חברה המשכנו לבר אחר ליד, ושם הכרנו כל אחת מישהו, והיינו איתם עד 5 בבוקר, לחוד וביחד :) לא חושבת שאני אפרט פה, מטעמי צניעות חח וגם כדי לשמור פה על קצת מסתורין!

 

 

את הסופש העברתי אצל אחיות שלי, שישי אצל זאת ושבת אצל זאת.. שתיהן גרות במושב ואין מילים, הבנתי שאני חייבת לגור במקום כזה. חייבת.

היום בבוקר הלכנו קצת לטייל בשדות ליד הבית שלה, קטפנו קלמנטינות ותותים, שמתי שירים לדרך והרוגע והמזג אוויר, הכלב שלה בטייל לנו בין הרגליים.. שוב, אין מילים, רגעים כאלה שאני מעריכה וכיף לי שאני חווה :)

 

עכשיו אני צריכה לארוז, שבועיים במכינה, משהו שכבר נהיה בשגרה, כבר לא יוצאים שושים הבייתה משם, אבל אולי זה דבר טוב.. 

עדיין מתלבטת אם זה טוב שאני שם או שעשיתי טעות והייתי צריכה פשוט להתגייס.


ערערתי לקרקל. אבל אולי עדיף פלחץ (שזה כרגע התפקיד שלי). כדאי שאני אחליט בקרוב. מה אתם חושבים?

פתאום המחשבה על זה שויתרתי על מודיעין מחלחלת. אולי טעיתי..

 



^כמה שזה נכון^

 

עריכה (20:23):

- היייי הבלוג קיים כבר שנה ויום! רק עכשיו ראיתי! מזל טוב?-

 

נכתב על ידי Feel again , 27/12/2014 19:03  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)