לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2015

מכלול


בחיים יש מכלול של רגעים, שאני מודעת שלמרות הסניליות שלי, אני אזכור. כל כך מיוחדים, כל כך הזויים ותלושים מהמציאות שהם פשוט נחרטים לי בלב.

לפני 3 ימים, בלילה של יום שני, חוויתי רגע כזה. עם כל המכינה, מקרה שהזכיר לי כמה המקום הזה מיוחד ושונה מרוב המסגרות שאהיה בהם.

זה לא משנה מה היה שם, ונראלי שלשם שינוי ארצה לשמור זאת לעצמי ולא לפרסם פה, אבל משם הכל התחיל להשתפר :)

נחשפתי לגלות כמה אני כן מוערכת שם ושאוהבים אותי. אני רוצה לסיים את השנה הזאת ובגאווה, בלי להתחרט ועם ראש מורם!

 

ברגעים אלה ממש אני אמורה להתקשר לצבא ולבטל את הערעור שלי לקרקל. החלטתי להישאר בחילוץ והצלה בסוף, והפעם בלב שלם! דיברתי עם יותר מדי אנשים על כל הנושא והרוב המוחלט אמר לי שעדיף חילוץ והצלה, בעיקר בתור בחורה לוחמת. גם 3 שנים באותו קו קצת מרתיע אותי, ועוד בקו כל כך שקט.

 

לאט לאט הכל מתחיל לחזור להיות נורמלי, אירועי העבר מתחילים להפסיק להשפיע, ואני פתוחה להתחלה חדשה של 2015 סוף סוף חיוך

 

יש כל כך הרבה טוב ויופי בעולם הזה שאני קצת עצובה שיש לי מין הרגל להתעסק ברע..

עשיתי טעויות, הצטערתי, ביקשתי סליחה, ניסיתי לכפר ולתקן, ואם אין הדדיות מהצד השני - אז לא בכוח. העיקר שאני יודעת שעשיתי כל מה שיכולתי.

 

יש לי אופציה להיכנס שוב למערכת יחסים, והפעם עם אחד שמכיר אותי כבר שנה וחצי בערך וברגע שנהייתי רווקה הציע לי לצאת, ולשנות את הסטטוס של הידידים טובים למשהו יותר גדול. אני ממש מתלבטת. אפילו לא בטוחה אם בא לי בכלל עכשיו קשר, בתקופה כזאת עמוסה, וגם אם אני בכלל מוכנה לסכן את הקשר הזה..

 

הרבה מחשבות, מזל שיש לי 4 ימים בבית! פרח

 

 




I can fake a smile"
"..I can force a laugh
I can do it"
I can do it
"I can do it

But I'm only human"
And I bleed when I fall down
I'm only human
"And I crash and I break down

I can do it"
I can do it

"I'll get through it

I can take so much"
"Til I've had enough


 



<- אולי העוגה הכי מגרה שיצא לי לראות בחיי.

 


<- נקודה למחשבה..

 


<- מתאר כל כך טוב את התקופה האחרונה.

 


^והדובדבן שבקצפת.. הגישה החדשה שלי לחיים.^

נכתב על ידי Feel again , 8/1/2015 13:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)