לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015

מציפור שוב למדתי לעוף


אמא שלי הרצתה במכינה וכבשה את כולם. על הדרך גם גרמה לי לשיר מולם, כשחלק עוד בכלל היו בשוק שאני שרה ושהם לא ידעו את זה כשהם גרים איתי כבר 5 חודשים.

אז לקחתי גיטרה, והתחלתי לשיר. המדרכה בכתה, חלק היו על סף בכי, ואפילו לא ניסיתי.. 

התשואות שאחרי 'היא משלנו! היא משלנו!' והיחס שהשתנה מאוד, גרמו לי להבין שבסופו של דבר, כן אוהבים אותי שם. הרכז אמר בשיחת סיכום שבוע שהוא חייב לציין דבר מאוד חשוב, אותי, ואת זה שהוא גילה כזאת רגישות וכישרון ושהוא מקווה שאני אופיע מולם קבוע..

אני לא כל כך יודעת איך לאכול את כל ההערכה הזאת

עד לפני שנייה הייתי שם מעין רוח רפאים

ופתאום 

 

 


 

 

התקופה הזאת מרגשת אותי משום מה

מצד אחד סוף המכינה כל כך רחוק, ומצד שני כל כך קרוב

הצבא

(סוף סוף השלמתי עם התפקיד ואני אפילו קצת הרבה להוטה עליו)

תחושת הבדידות נעלמה

love is in the air

ואנ ירק רוצה שהכל ימשיך ככה :)

 

וגם אם לא

לפחות לזכור כמה בקלות הכל שוב משתנה, כמה שהכל זמני

כי ברגע של שפל וקושי הכל נראה כל כך שקרי ורחוק, ונדמה שזה לא יעבור

ואז בשניות בודדות רק בא לחייך כל הזמן

 

 

לא יכולה להפסיק לשמוע את זה

ארור הידיד מהמכינה שהכיר לי את השיר הזה נבוך

נכתב על ידי Feel again , 8/2/2015 19:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)