לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

קונפליקט, אהבה, התפלספות


בקונפליקט עצמי לגבי אהבה. מה זה בכלל אהבה? מי החליט שהנורמה זה לחיות עם אדם אחד כל כך הרבה שנים, למה אנשים שמתגרשים זה דבר עצוב, ולא סיכוי לעתיד טוב יותר בשביל שניהם? למה להסתכל על זה ככישלון?

 

מי החליט שטוב יותר ביחד

מי החליט שפחות טוב לבד

מי החליט שזוגיות זה דבר לשאוף אליו? 

 

מצד אחד אני אוהבת את החופשיות שבלבד. ספונטניות. הכל זמני, כל יום אני יכולה לפגוש אדם אחר לטעמי, ולעולל בו מה שאני רוצה

כל יום הוא מין עוגיית מזל, שאי אפשר לדעת אם תכיל משפט סתמי וקיצ'י שלא קשור לכלום

או אולי משפט עוצמתי

אך אני מוצאת את עצמי מסתכלת על זוגות בקנאה, רוצה שמישהו יסתכל לי בעיניים ויאהב את מה שמולו

יאהב את כולי, עם הדברים הטובים וגם הרעים

ולא אחד שיידע רק את השם שלי ואולי קצת על מה אני הולכת לעשות בצבא

וזה יספיק לו כדי לגעת בי ולהרגיש אותי

אז מי החליט שלהחזיק קשר ארוך זה דבר טוב? אולי זה פספוס של כל כך הרבה אחרים?

 

 

הסיבה האמיתית לכל התהיות האלה: אני מוצאת את עצמי לאט לאט עוזרת לאמא שלי להבין שגירושים לגמרי עומדים על הפרק, שכדאי לה לשקול את זה. אמרתי לה שאני לא ילדה קטנה כבר, ושהיא לא חייבת להמשיך לקבל מערכת יחסים שלא עושה לה טוב רק בשביל המשפחה. מאז ומתמיד חשבתי שההורים שלי לא מתאימים

יותר מדי ריבים, כל כך הרבה שוני

היום בבוקר כשצחצחתי שיניים שמעתי אותם מתווכחים ואותה אומרת "אני בסוף לא אספר לך על החלטות שלי בחיים"

וידעתי שהיא מדברת על זה

הוא לא ידע

הייתה לי צביטה קטנה בלב, שאולי אני טועה, שאולי אני מכניסה לה מחשבות לא נכונות לראש

אבל רק הבעתי דעה

עכשיו זה בידיים שלה.

נכתב על ידי Feel again , 11/4/2015 18:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)