לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

i don't care


אני פשוט מושכת אליי סיטואציות מוזרות

אני לא אפרט

אבל לדוג' מה הסיכוי שאקס מכיתה ח', החבר הראשון שלי, ישלח לי עכשיו הודעה סתם ככה משום מקום?

 

אם הייתי צופה בחיים שלי מהצד, נראלי שהייתי פשוט צוחקת מלא

כל כך הזוי כל מה שקורה לי

 

 


 

 

הייתי אתמול ברוטשילד כל הלילה, בדיוק כמו שנה שעברה. לא מאכזב אף פעם :) היה פשוט הזוי ומצחיק וכיפי והייתי שיכורה בטירוף כל הלילה

בזמן האחרון במכינה אני באמת חושבת על דת, ועל האם אני מאמינה או לא.. (אין לי מושג איך קישרתי את זה למשפט הקודם, נראלי ששכרות לגמרי מייצגת לי חילוניות, לפחות אחד מההבטים של החילוניות). אני לא כל כך רוצה להגדיר את זה, להגדיר מה אני בדיוק או מה אני רוצה להיות

אבל אני יודעת שאם אני אעזוב לגמרי את העולם החילוני, אני אתחרט. אני כל כך אוהבת את כל החופשיות הזאת שיש לו להציע

גם אם לפעמים זה חיים בלי תכלית

בלי אמונה גדולה במשהו

ההנאות הקטנות האלה כל כך מעשירות. ומשיחות רבות שיצא לי לעשות עם חרדיות למשל במסגרת המכינה, הכל כל כך שגרתי אצלם. אין שום ידידים, אין אפילו חברות כמעט כי "מה היא צריכה את זה?" (צוטטתי אותה קצת). החיים שלה סביב עבודה ילדים ובישולים. אפילו לבית קולנוע היא בחיים לא הלכה.

אלה ממש לא החיים שאני שואפת אליהם

 

 


 

 

יש בי מין שלווה כזאת בשבוע האחרון. אין לי מושג למה, או איך זה קרה, אבל לא אכפת לי

פרח

 

קצת נוסטלגיה

נכתב על ידי Feel again , 23/4/2015 16:38  
הקטע משוייך לנושא החם: יום העצמאות ה-67!
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)