לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

רוצה קצת


ימים קשים עוברים עליי, ימים של החלטות גדולות ורציניות.

ימים של בלבול, בדידות, ייאוש עייפות ותסכול. בין לבין רגעים קטנים של שמחה. לא חושבת שאפשר לקרוא להם כרגעי אושר, כי הבסיס להן דיכאוני עצוב ונוראי.

 

מזכיר לי את התקופות האלה שנדמה שהכל מתפרק בידיים

 

והיום הזה... התחיל נורא. נמאס לי כבר לריב נמאס לי מהשוואות ונמאס לי שזה נהיה רוב הקשר שלנו.

נמאס לי להרגיש שאתה לא מקשיב לי, שמבחינתך כל מה שיוצא לי מהפה זה דברים נגדך, כשזה ההפך

אני רוצה לשמוע את טיפות הגשם שכרגע נוקשות לי על החלון של החדר להתכרבל בפוך ולא לצאת מפה

 

אני רוצה קצת שקט, קצת אושר.

נכתב על ידי Feel again , 31/10/2014 10:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אשמח לחוות דעת שלכם :)




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
אז הגעתי למסקנה שאני ממש, אבל ממש רוצה לעשות את הקעקוע הזה. בעצם, בערך כזה. הלוואי שהיה לי מישהו שאני מכירה שהיה מעוניין לעזור לי לעשות סקיצה של הקעקוע שיתאים לי טיפה יותר (אחמ) חיוך
  
בגדול הרעיון הוא השמש והירח, תמיד אהבתי את הציור הזה ואחרי שהבנתי את המשמעות שמאחוריו אני בכלל במוטיבציה רצינית לקעקע את זה על עצמי.. מתלבטת ממש בין משהו יותר מופשט כמו הקעקוע משמאל, לאחד מלא בפרטים כמו זה שמימין.. 
אשמח האמת לשמוע חוות דעת, רעיונות וכד' :)
נכתב על ידי Feel again , 18/10/2014 20:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Success!


יש משהו נחמד בלקרוא שיחות עם חברה מלפני שנה וחצי לפחות, לראות את הגישה שלי פעם, ולהבין כמה השתנתי לטובהחיוך

כמה שהגישה שלי היום הרבה הרבה יותר קרובה לגישה שאני שואפת אליה כבר כמה שנים טובות. אני אולי לא נשמעת מאוד אופטימית מהבלוג (ואני באמת עדיין לא), אבל פעם הייתה לי גישה הרבה יותר ילדותית וותרנית מהיום, והרבה הרבה יותר פסימית.

כנראה שזה לא משהו שאפשר להבין עד שנזכרים או רואים דברים מהעבר, ומתחילים להשוות.

כיף לי בלב לחשוב שהצלחתי, שבסופו של דבר למדתי להרפות מדברים, להבין מה מגיע לי ולשאוף לשם. אולי קצת להאמין שמגיע לי, להבין שאני יכולה לחיות חיים טובים יותר, שמגיע לי לחיות טובים יותר!

 

וזה למה אני מנסה להכניס את זה לראש לאנשים קרובים אליי שאני רואה שיכולים לחיות חיים מלאים יותר, ולא מאמינים בזה. אני יודעת כמה מגיע להם וכמה הם מדהימים ואני כל כך רוצה לראות אותם ממצים את עצמם הכי טוב שהם יכולים..

 

אני יושבת וכותבת את הפוסט הזה ומחייכת כמו איזה דפוקה למסך מחשב כשאני קולטת כמה טוב יש לי בחיים. כמה זכיתי..

לפעמים אני ממהרת לחשוב מה אין לי ושוכחת להודות קצת על מה שיש

 

חיוךחיוךחיוך

 

 

 

 

 

 

אני כל כך אוהבת אותך. כל כך... מאוהב

 

 

 

נכתב על ידי Feel again , 16/10/2014 23:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כדאי


רגעים של תמימות ואופטימיות. 

 

אני צריכה לחוות כאלה יותר

נכתב על ידי Feel again , 15/10/2014 14:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)