לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t feel no pain just smile back


Never judge a girl by her blog


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015

ולפעמים זו רק סירה קטנה שמסתירה את הנוף


תקופת אמצע. כמו שהמדריכה שלי תיארה את זה: אנחנו באמצע מנהרה. כבר אין את ההתלהבות של ההתחלה, ה"אור" הזה בתחילת המנהרה, ומצד שני, גם אין את האור בקצה המנהרה, ההתרגשות של הסוף. אנחנו בדיוק באמצע, הכל חשוך, לא רואים את שני הקצוות.

 

יש כל כך הרבה אמת בדרך תיאור הזו. מאוד קשה להפנים שכבר עברנו חצי מהשנה. אני לא יכולה להגיד שעד עכשיו זה היה רק אושר רצוף, אבל כן, התעסקתי ונתתי לעצמי להתעסק ביותר מדי חרא ותפל, במקום להבין מה אני חווה ואת היופי בהכל.

 

המטרה שלי לחצי השני היא להצליח להתרכז בדברים שעושים לי טוב, להינות ממה שנשאר.. לזכור שאולי עשיתי דח"ש, ואולי יהיה לי קשה שאני מתגייסת עם שנתון מעליי, אבל מהשנה הזאת אני גם לוקחת הרבה לחיים.. בתקווה שיום אחד אני איישם הרבה דברים שלמדתי כאן ואבין כמה לא טעיתי כשבחרתי לתת ככה שנה מהחיים שלי (וכמובן לקבל).

 

 

כבר 3 ימים במכינה שאני תורנית, יצא ככה, ובמקום להיות בשיעורים עשיתי המון עבודה שחורה. הרמתי שולחנות, קרצפתי שירותים, הכנתי אוכל, עשיתי כלים ומה לא

היו לי 3 ימים לחשוב הרבה, זמן של שקט תוך כדי עשייה

הזמן הזה לא עשה לי טוב וגרם לזה שכמעט פרשתי הבוקר

אבל בשניה האחרונה עשו לנו פעילות של אמצע, יושבים בתוך חדר עם נרות ומוזיקה שקטה

כותבים פתקים אחד לשני כשהמדריכים כמו יונות דואר מעבירים פתקים למי שכתבו לו

ומה שכתבו שם

פשוט

ריגש אותי

"קול של מלאך בוא נשמע אותו יותר" "תבטאי את עצמך יותר במכינה, אני מרגיש שאנחנו מפספסים... אם לא בשבילך אז בשבילנו"

"הכרתי אותך באמת רק בזמן האחרון וגיליתי ילדה נהדרת, מצחיקה, שקל לדבר ולצחוק איתה" "אני מעריצה אותך" וכו' וכו'

 

והבנתי שאולי אני טועה ואולי אני באמת כבר חלק מהקבוצה. אולי רק בראש שלי זה מופרד. ושחבל שעל זה אני אפרוש

כי כנראה שכן מעריכים אותי וכן אוהבים אותי ואפילו רוצים להכיר אותי

כשרע לחבק את הסבל כי יש דברים יפים לראות. 

 

 

"אהובי, תפסיק לראות את הסוף
אהובי, זה כנראה מה שהיה צריך להיות"
כך את אומרת, 
"בוא נמשיך לחיות, יש עוד דברים יפים לראות"


"אני יודע לתת מה שיש לי, עד שיגמר
כשטוב להחזיק את החבל
כשרע לחבק את הסבל
יודע מילים ויודע שתיקה
.."

 

 

נכתב על ידי Feel again , 27/2/2015 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיגרנה


לא מבינה למה אני מרגישה שאני לבד בהתנדבות הזאת, איך זאת שאיתי מרשה לעצמה לא לומר לי כשהיא לא באה. נדפק לי כל הבוקר ממיגרנה של מה לעשות עם הילדות, ושלא נדבר על הטלפונים שאני צריכ. לעשות כדי להשיג פאקינג צרור מפתחות.

 

סעמק סעמק סעמק

 

איזה יום מחורבן.

 

 

נכתב על ידי Feel again , 22/2/2015 10:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלה חשובה אליכם אנשי ישרא


נפגשתי איתו אתמול, רצינו להחליט אם כדאי לנסות להיות ביחד או לא בגלל המרחק והטיימינג, אני במכינה ואחרי זה מתגייסת - הוא משלים בגרויות..

 

אני הייתי בראש של לחיות את הרגע ולנסות לפחות, אבל הוא החליט שלא כי זה ייכאב מדי לשנינו קשר רחוק, להיפגש רק פעם בכמה שבועות ולחיות על שיחות טלפון. ניסיתי לשכנע אותו קצת, לגרום לו להבין שיש כאן משהו מיוחד, למרות שידעתי שהוא יודע את זה.. כבר הרבההזמן לא הכרתי מישהו ששנינו באמת.רוצים.אחד את השני ככה עד כדי כך וחושבים שהשני 'מושלם'.. הרגשתי שזה הפספוס הכי גדול בעולם.

 

כל הדרך חזרה הבייתה מתל אביב, כל הנסיעה, החזקנו ידיים חזק כי הבנו שכנראה מנתקים קשר.. כאב לי פיזית בלב.

 

השאלה שלי היא אליכם אנשי ישרא, מה אתם חושבים? סיטואציה של גבר ואישה שגרים בערך במרחק שעה נסיעה, כשהגבר משלים בגרויות והאישה במכינה ואז בצבא, ולשניהם יהיה קשה להיפגש בצורה נורמלית, אפילו לדבר בפלאפון כמו שצריך.

אני יודעת שאני צריכה ללמוד להרפות אבל יש כאן משהו שמרגיש לי כלכך מיוחד ונדיר שקורה כל כך מעט בחיים.

 

 

ואם אתם חושבים שלא כדאי, אז מה לגבי להמשיך לדבר ושלמור על קשר? 

 

אני ממש אשמח לשמוע עוד דעות נבוך

 

נכתב על ידי Feel again , 20/2/2015 13:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב


שוב משהו לא בסדר

שוב רופא

שוב בדיקות

שוב החוסר האונים הזה לגבי מה הולך עם הגוף שלי

שוב לחכות לתוצאות

שוב ..

 

ולמרות זאת אני מרגישה שהתבגרתי, עשיתי שינוי. אני באמת חזקה עכשיו ולא רק כלפי חוץ. אני לא יודעת איך או מתי זה הספיק לקרות, אבל אני כל כך שמחה ,זה קרה. שום דבר לא ישבור אותי לרמה של דיכאון ממושך. חוץ מאולי הצבא, אבל בוא נקווה שזה לא ייקרה. :)

נכתב על ידי Feel again , 17/2/2015 13:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Feel again

בת: 28

Skype:  just.me.myself.and.i. 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
6,989
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeel again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feel again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)