לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מהצד


כינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

התקופה הקרובה


אני שונא את התקופה הזו בשנה. בחודש שלפני היומולדת.
שונא את היומולדת שלי. הלוואי שלא הייתי נולד וזהו.
החיים האלה הם פשוט מלאי אכזבות ועצבים

נמאס לי להעביר אותם לבד

והיום הולדת שלי, שאני פשוט יושב לבד במיטה בלי שמישהו שם עלי , ממש עוזר לי להרגיש יותר טוב עם עצמי 

 

נכתב על ידי , 14/10/2014 01:42  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש סוכות
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit-just-me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it-just-me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)