לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dark Fog


If only you knew my dear, How I know my time is near


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

דחיינות בחופש הגדול


מחר הוא היום הראשון לחודש השני (והאחרון) של החופש הגדול.

במשך לפחות חצי (ואולי אפילו כל) החודש האחרון, אמרתי לעצמי שאני אעשה את הדברים שאני צריכה לעשות.
כן, רובם קשורים ללימודים.

או שבעצם כולם?

כל לילה הרגשתי מוטיבציה ענקית לעשות דברים ביום למחרת.
אמרתי לעצמי "מחר אני אקום, אוכל ארוחת בוקר וישר אשב ואתחיל לעשות את הדברים שאני צריכה לעשות וגם אחרי זה אני אעשה ספורט ואצא עם חברים!"
Little did I know ששום דבר מזה לא באמת הולך לקרות. גם לא ארוחת הבוקר. כי קמתי בצהריים.

נהיה לי הרגל ללכת לישון ב4 בבוקר?

אז אמרתי, "אין בעיה! אני פשוט אעשה את החרא של בית הספר בלילה! זה מעולה!!!$!^F! אני הרי עובדת הכי טוב בשעות הלילה-שעות הבוקר המוקדמות"
גם זה.. לא עבד..
העדפתי לראות 8 עונות של קאסל. 8. עונות.


אני כל כך חסרת מושג.. אני לא יודעת אפילו מה היקף הדברים(/שיעורים) שאני צריכה לעשות.. הדבר היחידי שכן עשיתי הוא לבזבז את כל הכסף שלי ולעשות שיעורים לשיעור הפרטי השבועי שלי (אם אני לא אעשה, המורה תרצח אותי). זהו בעיקרון.

לא יודעת מה להוסיף.. אולי אוסיף אח"כ.

מה איתכם? מה אמרתם לעצמכם לעשות והאם באמת עשיתם את זה? 

 

נכתב על ידי Night_Huntress , 31/7/2016 15:54   בקטגוריות דעה, כתיבה, שינוי, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: קיץ וחופש גדול
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Night_Huntress

בת: 24




קוראים אותי
1,205
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNight_Huntress אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Night_Huntress ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)